Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä harkitsen itsemurhaa

Vierailija
03.09.2012 |

mä en jaksa enää. Mä olen ihan syrjässä elämästä eikä mulla ole mitään virkaa. Miksi ihmeessä mä olisin elossa kun mä en saa tästä mitään? Mä olen puhunut läheisille ja hakenut apua mutta kukaan ei auta. Mä kolkutan ovia sinne ja tänne mutta mikään ovi ei avaudu. Tai jos joku ovi avautuu, se on sellainen joka veisi mut vielä syvemmälle suohon.

Kunhan nyt vaan kerroin. Menen auton alle tai ajan jotakuta päin joku päivä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita heti Mielenterveyden keskusliiton neuvontapuhelimeen 0203 91920. Kuntoutusneuvojat ovat paikalla ma, ti ja to klo 9-14, ke klo 9-16.

http://www.mtkl.fi/liiton_toiminta/tietopalvelu_propelli/

Toivottavasti saat sieltä edes yhden vinkin jonka ansiosta jatkaa eteenpäin.

Kerro tänne miten kävi.

Älä luovuta

Vierailija
22/23 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee se niin ettet satuta muita! Jos ajat meidän autoa päin ja menetän yhden tai useamman lapsen sun takia niin voit olla varma että jos selviät hengissä, tuun ja viimeistelen sun yrityksen.

Voiko itsekkäämpää olla.

Sulla voi olla paha olla mutta me halutaan elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne lääkäriin ja sano suoraan, että meinaat tappaa itsesi ja haluat tappaa samalla jonkun sivullisenkin mukanasi. - Eiköhän ala tapahtua jotain. Kerro siis samat jutut mitä olet täällä itse kirjoittanut.Pyydän tee se, pelottaa, että tulet perhettäni ja pientä lastani vastaan autolla.

niin tee sitten asioita sen eteen, ettei tässä yhteiskunnassa ihmiset joudu sellaisiin ahdinkoihin, että joudut pelkäämään niitä.

Kuka sanoo, että en tekisi mitään. Ihme purkaus sinulta. En koko yhteiskuntaa ehkä pysty muuttamaan, mutta jos näen että joku tarvitsee apua tukea tai kuuntelevaa korvaa niin toki olen valmis auttamaan. Ap pitää sanoa itsetuhoisista ajatuksista lääkärille. Se, että hän jättää itsetuoajatukset kertomatta lääkärille tarkoittaa sitä, että hän vaikenee ongelmistaan. Se että menee lääkärille ja valittaa masennustaan ja työttömyyttään ja rahapulaansa ei taida antaa koko kuvaa ap:n asioista. Olennaisinta asiassa on ap:n itsetuhoisuus! Ja ap tämä on erityisesti sinulle, jos satut asumaan Kuopiossa niin olen juuri nyt lähellä Kys:aa. Voi tulla tueksesi lääkäriin.