Siis tuo bb-Johanna on kaunein mitä tiedän!
Siis on kyllä niin Barbien näköinen. Hiukset ja vartalo upeat. Ei mene tasan kyllä nallekarkit tässä maailmassa. Saa varmaan unelmiensa talon ja miehen tulevaisuudessa ja ihania, kauniita lapsia. Onnea hällä. =)
Kommentit (26)
läskit AV-mammat haukkuvat täällä BB-Johannan ulkonäköä (kateellisina). Johannalla on muodoiltaan ihannevartalo, varsinkin miesten mielestä, mutta läskien AV-mammojen mielestähän vain tasapaksu plösö läskimakkarainen vartalo on muodokas ihannevartalo (jonka tietävät kyllä naurettavaksi valheeksi) ja muut ovat luuviuluja.
Vartalo on kauniin siro ja kiinteä ja pylly hoikkuudesta huolimatta kivan pyöreä, kiinteä ja pysty :D Kadehdin :D
Mutta kasvoista ei mielestäni ole kaunis ollenkaan.. ei varsinaisesti rumakaan, mutta sellanen ihan perus.. Ja itse en tykkää noista lisäkehiuksista yhtään enkä ripsipidennyksistä myöskään. Molemmat luonnottoman näköiset..
myös ilman meikkiä jne... Mutta että huipputason kaunotar..? No, minusta liian maskuliininen leuka muun muassa...
Minä olen ollut aina sitä mieltä että todella kaunis nainen on kaunis kaljuksi ajeltunakin. Joten en usko että Johanna olisi kaunis ilman hiuksiaan.
Voihan sitä toki mennä luomien kohotukseen, kun ei tuolle barbille ole kauneusleikkaukset vieraita nytkään.
En tosiaankaan sano olevani kaunis mutta kai sitä saa silti mielipiteensä sanoa ilman että olisi kateellinen? Minusta Johanna on ihan sievä tyttö (joo, satakertaa paremmannäköinen kuin minä) mutta ei se kaunis ole. Kauniita naisia ovat esim. olleet aikoinaan Grace Kelly ja Catherine Deneuve. Ei joku BB-Johanna sellaiseen yllä.