Onko parisuhteessanne yhä toistenne välillä tunnetta niinkuin suhteen alussa?
Eli kysymyksenä on kuuluuko suhteeseenne edelleen vahva keskinäinen tunteen palo, vai onko se nykyään vain muisto suhteen alku ajoilta?
Kommointoikaa.
M41
Kommentit (11)
ja neljä lasta. Tunteet syvenee ja elämä on hekumallisempaa kuin suhteen alussa. :)
M39
Olemme olleet viisi vuotta yhdessä, kaksi siitä naimisissa ja nyt yhteinen lapsi tulossa. Suhde vain parantuu mitä enemmän vuosia tulee mittariin, niin seksissä kuin tunnetasolla.
Tämä on minun toinen avioliittoni. Edellinen kesti kymmenen vuotta ja alamäki alkoi kahden kolmen vuoden jälkeen.
Olen onnellinen ja tunnen löytäneeni todellisen sielunkumppanini, vaikka kaikki olosuhteet (ja ihmiset) olivat meitä vastaan. Joskus pitää vain kuunnella sydämensä ääntä
mies kävi kuumana minuun heti alusta - olin hänen märkien uniensa kohde jo toista vuotta ennenkuin uskalsi tehdä aloitteen. Itse olin saanut niin pahasti kynsilleni että lähdin suhteeseen ihan kaveripohjalta, pidin tosin miehestäni paljon ja seksikin sujui hyvin heti alusta.
Meni lähes 5 vuotta ennenkuin tajusin ystävyyden syventyneen oikeaksi rakkaudeksi mutta vieläkin hieman pelotti se että oli "liian helppoa" olla toisen kanssa ilman hirveää paloa.
No,nyt lähes 20v yhdessä ja paranee vaan:) Ehkä se on kantanut että mies on aina rakastanut ja halunnut niin paljon, siihen on ollut helppo päästä mukaan. Ja minäkin haluan - toki alusta saakka mutta nyt olen usein se aloitteentekijä ja pidän huolen ettei miehelle tule aika pitkäksi...
Eli meillä naisen mielestä seksi on enemmän suorittamista ja stressin laukaista kuin yhteisen suhteen tunteen vahvistaja.
Miten on teidän naisten mielestä, onko seksissä tunteella kuinka tärkeä merkitys seksissä?
Minun mielestä sillä ainakin on.
Jouko 40
Miten on teidän naisten mielestä, onko seksissä tunteella kuinka tärkeä merkitys seksissä?
Tunteita ja seksiä ei pidä sekoittaa toisiinsa. Seksi on vietin ja halun tyydyttämistä, siihen ei tunteilu kuulu.
Tunteita ja seksiä ei pidä sekoittaa toisiinsa. Seksi on vietin ja halun tyydyttämistä, siihen ei tunteilu kuulu.
ja toisille ilmeiesti ei. MEistä on moneen junaan.
Olen kuusi kertaa eronnut ja taas jo yhtämittaisesti kolme kuukautta naimisissa. Kyllä on pysynyt suhde hyvänä koko ajan.
Odotan lapsen koulun loppumista vielä 4 vuotta ja sitten erilleen muuttamista. Meillä ei edes halata toista. Seksi loppui lapsen alulle saamiseen.
vaikka suhdetta on takana vasta 4 vuotta? On tunnetta ja paloa ihan alun malliin, ehkä syvempänä, kun toisen aidosti tuntee. Mies saa katsellaan edelleen mut hymyilemään, joka päivä monta kertaa. Siis käytännössä aina kun se katsoo mua. Ihan hullua, mikä vaikutus sillä katsella muhun onkaan! =) Seksi sujuu hienosti eikä puutteessa tarvitse kummankaan elää, vaikka tahti onkin hiipunut siitä alun 2-3 krt päivässä, tahti on nyt meidän tahtistamme. Kumpikin tekee aktiivisesti aloitteita ja harvassa on ne kerrat, kun toinen kieltäytyy, ja siihenkin on "lupa". Haluamme miellyttää toisiamme sekä sängyssä että sen ulkopuolella, toisen hyvä olo on tärkeää ja haluamme ylläpitää sitä puolin ja toisin. Arvostamme, kunnioitamme, ihailemme ja rakastamme.
tahti onkin hiipunut siitä alun 2-3 krt päivässä, tahti on nyt meidän tahtistamme.
niin sanotaanko 1-4 kertaa viikossa, riippuen työvuoroista, harrastuksista, väsymyksen tilasta yms.
Yhdessä ollaan lähinnä lasten ja velkojen takia.
Olisi pitänyt aikoinaan tajuta, että suhteessa pitää olla vähän syvällisyyttäkin eikä pelkkää seksiä. Jos saisin elää elämäni uudelleen, sitoutuisin vasta 30-35-vuotiaana. Liian monta vuotta elämästä on mennyt hukkaan enkä ole edes käynyt vieraissa. Olen katkera.
M34