Korreloiko miehen nenän koko oikeasti peniksen koon kanssa? Havaintojanne?
Kommentit (24)
mutta tosiaan otanta nyt ei ihan kauheen kattava. Muutama. Mutta aina korreloi.
Miehelläni normi nenä, ennemmin pienehkö ja jalkaterä nro 42 ja muna vajaa 20 cm
Kaksi kookasnenäistä ja -vehkeistä miestä ollut.
Mä käytän kuudetta aistia saadakseni nuo asiat
selville etukäteen. Kannattaako vai ei.
Paikkansa on pitänyt.
Useimillahan tietysti on siltä väliltä. Valitettavasti nykyinen mieheni on pieninenäinen.
Exällä oli iso nenä ja paksu mutta lyhyt penis. Nykyisellä pieni nenä ja pitkä, mutta ohut penis.
Jos on päästään "roikkuva" nenä, siis konkkanokka tai ns. juutalainen nenä, tai sit vaan nysä mut nenän kärki osoittaa alaspäin, niin on iso kulli.
Pystynenäisillä on pieni, vaikka olisi muuten iso klyyvari.
Jos on päästään "roikkuva" nenä, siis konkkanokka tai ns. juutalainen nenä, tai sit vaan nysä mut nenän kärki osoittaa alaspäin, niin on iso kulli.
Pystynenäisillä on pieni, vaikka olisi muuten iso klyyvari.
Minulla on juuri tälläinen ns juutalaisen nenä, silti penikseni on keskikokoa pienempi.
Ei jalan, nenän, käden, sormien tai minkään muunkaan kohdalla PAITSI -tietyt sairaudet saavat nenän, jalat yms. kasvamaan suhteettomiksi. Tällöin niin käy myös penikselle
miehelläni tosi iso nenä mutta......pieni vehje
Minun mieheni on ainakin tosi pieninenäinen, mutta ah, niin suuripeniksinen.
Ihan oikeasti ei, mun miehellä on aika pieni nenä, mutta varustus on muhkea ja jalkakin miehellä on vain 42
tekoa sormienkaan kanssa, pitkät ja paksut sormet-pieni pippeli.
Samoin naisen suun ja pillun koko.
Omakohtainen kokemus. Minulla on iso nenä mutta tosi pieni muna. Nyttemmin jotain 4 senttiä ja paksuuttakaan ei oikeastaan ole eikä ole edes koskaan ollut.
Iso nenä, pieni sielu. Ja muukin.
koska haluttiin tutkia urbaanilegendaa siitä, korreloiko jalkaterän koko peniksen kanssa. Havaittiin, että jalkaterän koolla ei ole yhteyttä peniksen kokoon mutta yllättäen nenän koko kertoo jo paljon tarkemmin peniksen koosta. Olen kyllä itsekin tuon havainnut ihan joka kerta (olen maannut vain noin 40 miehen kanssa).