Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi avoinna unelmieni työpaikka.

Vierailija
02.09.2012 |

Olen haaveillut juuri sen tyyppisestä työssä ja nimenomaan kyseiseeä yrityksessä. Se olisi se UNELMIENI työ. Mutta mutta... asiassa on kolme muttaa: työkokemukseni ei vastaa vaatimuksia, ei ehkä ihan koulutuskaan ja lisäksi jopa itse vähän mietin pärjäisinkö kyseisessä työssä, olisiko se kuitenkin vähän liian haastavaa. Jos nyt siis jossain utopiamaailmassa kyseisein paikan saisin:).

Lisäksi avoinna olisi pari muutakin kiinnostavaa paikkaa kiinnostavissa yrityksissä. Olen kuitenkin tällä hetkellä ihan ok työssä enkä ole ollut ko. firmassa vielä kovin montaa vuotta ja kehittymismahdollisuuksiakin voisi olla.

Mitään suurta pakkoa uudelle työlle ei siis juuri nyt ole. Mutta välillä mietin, että tässä työssäkö olen sitten eläkeikään saakka, jos siis töitä vaan riittää. Parhaat työnhakuvuoteni käyvät vähiin, joten tuotakin asiaa on mietittävä.

Tuossa unelmatyössäni olisi sydämeni enemmän mukana kuin nykyisessä, vaikka ihan hyvä työ nytkin on. Tuotteet eivät vaan ole niin kiinnostavia henkilökohtaisella tasolla.

Tälläisiä mietteitä tänään. Ehkä kuitenkin teen sen hakemuksen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan