"Muru" on kihloissa.
Kommentit (33)
Koska niillä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa eikä kokonaisuuden kannalta.
Koska mä pyydän?
Ja miksi saisit päättää?
Koska niillä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa eikä kokonaisuuden kannalta.
Koska mä pyydän?
Ja miksi saisit päättää?
Että menneellä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa?
Hmm, mielenkiintoinen teoria.
No, valitettavasti jokainen vastaa niihin kysymyksiin mitä haluaa.
jotka jälkikäteen tuntuvat melkein epätodellisilta. Joidenkin vaiheiden yli voi ja pitää hypätä ja keskittyä siihen, mikä on hyvää.
Koska niillä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa eikä kokonaisuuden kannalta. Koska mä pyydän?
Ja miksi saisit päättää?
Että menneellä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa? Hmm, mielenkiintoinen teoria. No, valitettavasti jokainen vastaa niihin kysymyksiin mitä haluaa.
Onko tää Muru joku pissis, joka etsi rikasta miestä, vai? hylkäsikö mies hänet ?
jotka jälkikäteen tuntuvat melkein epätodellisilta. Joidenkin vaiheiden yli voi ja pitää hypätä ja keskittyä siihen, mikä on hyvää.
Koska niillä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa eikä kokonaisuuden kannalta. Koska mä pyydän?
Ja miksi saisit päättää?
Että menneellä ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa? Hmm, mielenkiintoinen teoria. No, valitettavasti jokainen vastaa niihin kysymyksiin mitä haluaa.
Onhan tuo melkein yhtä mukava filosofia kuin katolisten maksullinen synninpäästö.
Tee mitä tahansa, ja keskity siihen mikä on hyvää.
JOs mokaa, sillä ei ole väliä, kun voi teeskennellä että sitä ei tapahtunutkaan.
Onko tää Muru joku pissis, joka etsi rikasta miestä, vai? hylkäsikö mies hänet ?
itse varakkaasta perheestä, ei tartte miestä maksamaan kun vanhemmat maksavat...
On täysin suomalainen, mutta enemmän "bättre talande svenska folket" kuin yksikään tuntemani suomenruotsalainen =D
En minä ainakaan pidä itseäni muita parempana, enkä erottele ihmisiä heidän taustansa perusteella.
On muuten eri asia unohtaa ja jättää taakse kuin teeskennellä.
itse varakkaasta perheestä, ei tartte miestä maksamaan kun vanhemmat maksavat... On täysin suomalainen, mutta enemmän "bättre talande svenska folket" kuin yksikään tuntemani suomenruotsalainen =D
itse varakkaasta perheestä, ei tartte miestä maksamaan kun vanhemmat maksavat... On täysin suomalainen, mutta enemmän "bättre talande svenska folket" kuin yksikään tuntemani suomenruotsalainen =D
Onko se kertonut siitä kihlatusta? Kuka se on tai millainne?
ketään tuskin kiinnostaa. Älä kerro enempää.
Ei oikein sopivaa paremman väen tyttärelle...
Siivotaan rikkalapiolla ja laitetaan roskikseen.
Suhde oli villi ja estoton seksisuhde
eikä micke olisi halunnut lopettaa sitä.
Mies kutsui naista muruksi mm. kun paljasti olevansa naimisissa ja silloin
kun kävi vielä vonkaamassa lisää suhteen loppumisen jälkeen.