Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi oma sisko ei pidä yhteyttä???

Vierailija
02.09.2012 |

Tämä asia on minulle erittäin kipeä ja olen yrittänyt olla ns loukkaantumatta, mutta koska olen ihminen niin vaikeaa se on ollut ja on.

Viimeksi tapasin siskoni viime jouluna eli siitä pian 9kk, välimatkaa meillä on n.6km eli siitä ei ole kysymys. Ei myöskään siitä etenkö MINÄ haluaisi tavata, olla yhteyksissä ja tekemisissä yms.

Mutta siskoni, häntä ei tunnu tippaakaan kiinnostavan ja se satuttaa.

Muistan kuin eilisen päivän kun hän syntyi, meinasin 14v sielullani pakahtua onnellisuuteen ja ryntäsinkin suoraan koulusta kotimme lähellä olevalle synnytyssairaalalle.

Luulin että äitimme sairaus ja kuolema olisi lähentänyt meitä mutta kävikin päinvastoin, hän kyllä itki lohduttomasti sylissäni heti äidin kuoleman jälk mutta sen jälk ei mitään. Tuosta on nyt 6v aikaa.

Sisko elää varsin tasaista elämää, opiskelee, asuu poikaystävänsä kanssa, on 22v eli ei enää mikään teinikään jonka aika menisi sekoillessa ja siinä ettei läheiset ihmiset kiinnostaisi yhtään.

Se tekee tämän asian vain vaikeammaksi ymmärtää:´(

Minä en vain ymmärrä, emme ole riidelleet, en ole tuputtanut seuraani enkä lapsiani (kouluiässä), en mitään, olen vain tehnyts elväksi että olen käytettävissä aina ja kotini ovi on aina auki hänelle, varsinkin silloin muutama vuosi sitten painotin sitä kun surumme oli suuri.

En tajua.

-Äärimmäisen surullinen isosisko-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin sen verran, että olette erilaisissa elämänvaiheissa, joten kenties sisko ei keksi mitään puhuttavaa kanssasi?

Oletko koettanut ehdottaa yhteistä tyttöjen iltaa esim. teatterin/elokuvan ja lasillisen merkeissä? Kutsu ahkerasti kylään, vaikka syömään tms.

Jospa se siitä jossain vaiheessa vielä tilanne paranee.

Vierailija
2/2 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin siitä lähtien kun hän täytti 18v olen ehdotellut ulos menoa, yhteistä illanviettoa ja ties mitä. Naaman edessä "innostunut" ja ylipäätänsä aina kasvokkain innostunut ja lupaillut näkemistä yms (kuten viimejouluna) mutta eipä sitten kuulukaan mitään eikä mikään tapaamisaika sovi.

ap

on kuitenkin sen verran, että olette erilaisissa elämänvaiheissa, joten kenties sisko ei keksi mitään puhuttavaa kanssasi?

Oletko koettanut ehdottaa yhteistä tyttöjen iltaa esim. teatterin/elokuvan ja lasillisen merkeissä? Kutsu ahkerasti kylään, vaikka syömään tms.

Jospa se siitä jossain vaiheessa vielä tilanne paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla