Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö esimiehesi jos esität änelle tiukkaa kritiikkiä

Vierailija
02.09.2012 |

asiasta, josta olet eri mieltä miten se tulisi hoitaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työsuhde päättyikin yllättäen työn puutteeseen...

Vierailija
2/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan, että mulla on laajasti tietoa. Tiedostaneet myös, että en tiedä kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaa alaisiinsa ja antaa heille aidosti mahdollisuuden vaikuttaa suunnitelmiin ja tavoitteisiin.

Mutta minä ymmärrän myös että esimiehelläkin on esimies ja hänellä esimies, mulla on itselläkin alasia ja alaisen alaisia sekä tulos- ja -budjettivastuu.

Vierailija
4/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiittääkin sitä. Toimintatapoja ei kuitenkaan muuta. Myöntää, että perusteluni on hyvät, mutta 'ei halua keikuttaa venettä' eli ottaa riskiä, että ennestäänkin huono työilmapiiri huonontuisi. Eli pari vanhaa jäärää pitäisi saada muuttamaan työtapoja ajanmukaisiksi ja tehokkaiksi, kuten me muutkin teemme, mutta ei.

Vierailija
5/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi jos lisäksi tulee ehdotus miten asian voisi hoitaa paremmin/ratkaista.

Mutta ammattivalittajat, joiden mielestä mikään ei ole koskaan hyvin, heitä kohdellaan aina väärin, esimiehet ja johtavat on aina idiootteja/tyhmiä/ammattitaidottomia etc. kestän huonosti tai en kuuntele ollenkaan.

Karmaisevimpia ovat seläntakana pahanpuhujat, jotka ei sitten palavereissa saa suutaan auki mutta käytävällä antaumuksella haukkuvat kaikki päätökset, uudet prosessit jne.

Vierailija
6/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi.

Vierailija
7/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse kestää vain kehuja.

Vierailija
8/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraa palautetta, ei hyvää eikä huonoa. Itseasiassa on sanonut, että positiivinen palaute on täysin turhaa, ei vie firmaa eteenpäin!

Koska esimieheni ei kykene antamaan sitä negatiivista palautetta suoraan, puhuu sitten pahaa seläntakana kierrellen ja kaarrellen eri teemoissa puhuu pahaa mm. alaistensa yksityiselämän ratkaisuista.

Omasta mielestään on hyvä, ammattitaitoinen esimies. Omasta mielestäni esimiehini on hyvä asiantuntija (osaa alansa), mutta huono johtaja (johtamistaidot hukassa ja siihen vielä päälle henkinen kypsymättömyys ja laiskuus).

Esimieheni ei myöskään osaa ottaa rakentavasti kritiikkiä joka kohdistuu hänen toimintaansa, vaikka sen käärisi kuinka pumpuliin. Vika ei koskaan ole hänessä, vaan toisissa. Kokee tulleensa kohdelluksi väärin, jos jotakin kritiikkiä antaa. Muuttuu marttyyriksi tiukan paikan tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan