Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöimetyksen lopettamisesta

Vierailija
02.09.2012 |

Haluaisin ennen kaikkea kommentteja sellaisilta äideiltä, jotka ovat imettäneet yöllä vähän isompia vauvoja ja taaperoita.

Oma lapseni on kohta vuoden. Hän herää kerran yössä (omasta sängystään), jolloin otan hänet viereeni ja annan rintaa. Loppuyön vauva nukkuu välissämme.

Mulla ei ole vielä tarvetta vierottaa vauvaa yötissistä. Mulle ideaalitilanne olis se, että vauva vierottaisi itse itsensä - joinain öinä hän onkin nukkunut koko yön heräämättä - mutta ainahan asiat ei mene niin kuin haluaa...

Kertokaa omia kokemuksianne siitä, miten olette lopettaneet imetyksen ja miten lapsi on reagoinut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lapsi on nukkunut vielä vieressä tuon ikäisenä, ja ovat syöneet tissiä yöllä kerran. Jäänyt sitten pikkuhiljaa kuin itsestään pois n. 1,5 v iässä.

Luulen, että teillä yösyöttö on yhdistetty tuohon viereen pääsyyn. Eli kun sitten haluat yösyönnistä luopua, ota kuitenkin lapsi viereen. vaikeampi siitä on luopua kuin tissistä :)

Vierailija
2/2 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että teillä yösyöttö on yhdistetty tuohon viereen pääsyyn. Eli kun sitten haluat yösyönnistä luopua, ota kuitenkin lapsi viereen. vaikeampi siitä on luopua kuin tissistä :)

Lasta ei voi nukuttaa meidän sänkyymme, koska hän tulee sieltä alas. Se onkin syy, miksi siirsimme hänet omaan sänkyynsä. Lapsi menee ihan mielellään nukkumaan omaan sänkyynsä, ja tarpeen mukaan hän on vieressämme siitä asti, kun me vanhemmat menemme nukkumaan.

Olen kyllä kokeillut vain ottaa lapsen meidän väliimme, mutta kyllä hän sitä rintaa aina haluaa. Eikä mulla tässä nyt ole mitään hoppua sitä lopettaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi