Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saan lapsen, en tiedä imettäisinkö ollenkaan, ehkä en.

Vierailija
01.09.2012 |

tai ainakin haluan yrittää opettaa heti myös pullolle.

Oonko ihan julma?

Ja täällä jännitän, että olisinko raskaana, mt tuskin olen. :/

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat huonosti.

Vierailija
2/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään imettänyt, kun maitoa tuli todella nihkeesti niin en jaksanut edes yrittää joten luovutin ja kun kerran lapsi huoli pullon niin mikä ettei, saa se vauva rakkautta ja läheisyyttä vaikkei tissiä lutkutakaan, älä sit välitä jeesustelijoista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei ehkä nyt iha julma, mutta oonko iha huono jos niin teen.

ap

Vierailija
4/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tykkää. Meillä mentiin puolet rinnasta ja puolet pullosta -tyylillä vuoden päivät.

Vierailija
5/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei ehkä nyt iha julma, mutta oonko iha huono jos niin teen. ap

Mutta en hämmästyisi, muusta :D.

Vierailija
6/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka mitä suunnittelee, ei aina onnistu. Lapset on nyt teinejä, kivoja hoikkia ovat ei ole allergioita..

Jokainen tekee mitä tuntee omakseen.

Vierailija
7/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yllätyin kuinka luontevaa se sitten olikin. Mitään paineita en ottanut imetyksen kestosta tms. Vaikkakaan vauva ei sitten edes sitä pulloa huolinut, tai olis kai jos olis riittävän nälkä ollu, mutta ei ollu syytä "pakottaa". Kymmenen kuukautta imetin.

Mutta et tosiaan ole julma äiti. Teet niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.

Vierailija
8/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita silti opettaa myös pulloon, älä tee samaa virhettä kuin mä joka tarjosin vain tissiä :D

En päässyt edes lähikauppaan kun mies soitti että tulehan imettämään kun vauva huutaa ja kiljuu eikä ottanut pulloa!

Saat joskus ehkä oman lenkkiajan jos lapsi huolisi pullon.

Jos rinnoistasi tulee normaalisti maitoa, ota se ainakin talteen ja syötä pullosta mikäli et halua tissiä tarjota. Toisaalta miksi et imettäisi jos maitoa vain riittää?

Vierailija
9/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikset halua imettää OLLENKAAN? Kyllä pullon voi opettaa myös sitten, kun tissistä juominen sujuu. Imetys tuntuu vain aluksi sitovalta, mulla nyt poika 4kk ja imetys sujuu ihan alle 10min.

Vierailija
10/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikset halua imettää OLLENKAAN? Kyllä pullon voi opettaa myös sitten, kun tissistä juominen sujuu. Imetys tuntuu vain aluksi sitovalta, mulla nyt poika 4kk ja imetys sujuu ihan alle 10min.

Vierailija
11/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pullolle opettamisen ymmärrän, se on vain fiksua. Kyllä meilläkin imetetyt on saaneet pullosta, kun olen ollut jossain menossa. Olen lypsänyt maitoa jääkaappiin ja mies syöttänyt. Ei sen kummempi juttu. Mutta sitä en tajua, miksi et haluaisi imettää.

Vierailija
12/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyä muotojen menetyksen pelosta? eikö totta?

imettäminen nyt vaan kuuluu osaksi lasten saantia, jos ei esim pysty niin se on asia erikseen...

Vierailija
13/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pullolle opettamisen ymmärrän, se on vain fiksua. Kyllä meilläkin imetetyt on saaneet pullosta, kun olen ollut jossain menossa. Olen lypsänyt maitoa jääkaappiin ja mies syöttänyt. Ei sen kummempi juttu. Mutta sitä en tajua, miksi et haluaisi imettää.

Vierailija
14/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni vaan asiat pyörineet, vaikka lapsesta ei vielä kun toivoa ilmassa.

Ehkä siihen vaikuttaa ensimmäisen lapsen kanssa koettu imetysongelmaisuus, miksi tuntuu, että helpommalla pääsisi toisenkin kanssa jos ei imettäisi tai imettäisi vain osittain.

Mutta eihän sitä kyllä tiedä kuinka helposti tämä mahdollinen kakkonen oppisi rinnalle ja huoliiko opettelusta huolimatta rinnalle siihen sitten tuttipulloa.

Kunhan mietin ja pähkäilen.

ap

Vierailija
15/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta silloin kun olin raskaana. Mutta kun vauva syntyi täysimetin 6kk ja jatkoin vuoden ikään... Elämä on ihmeellistä! :)

Kannattaa muistaa sekin että kaikille vauvoille ei pullo kelpaa... Eli päätös ei edes välttämättä ole sinun...

Vierailija
16/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit sekä pullo joka kuitenkin puolen vuoden jälkeen kallistui enemmän ja enemmän pulloon! Jos päätät ettet anna tissiä, älä sit anna, jos joku ihmettelee niin valehtele ettei maitoa riittänyt koska silloin sä vasta julma äiti oletkin jos kerrot totuuden ettet anna tissiä vaikka maito suihkuaa seinille ;)

Vierailija
17/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin kaksi neljästä oli niiiiiiin hitaita syömään ettei ole tosikaan.

Vierailija
18/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyä muotojen menetyksen pelosta? eikö totta?

imettäminen nyt vaan kuuluu osaksi lasten saantia, jos ei esim pysty niin se on asia erikseen...

Vierailija
20/29 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan nyt toista lasta. Aion yrittää imettämistä, mutta en imetä jos en pysty. Ekalle lapselle lypsin maidot 1 kk ajan. Oli pakko lopettaa kun en jaksanut enään lypsää. Piti monta kertaa päivässä desifioida pulloja ja lypsykone. Musta tuntui että mua pidettiin jo huonona äitinä kun en antanut rinnasta vaan pullosta.. :( Vaikka taas sama se on kummasta sen antaa. Samaa tavaraa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi