Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisesti imettävistä ei olla nahisteltu pitkään aikaan..

Vierailija
01.09.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan liian vähän on ollut tappelua reimateceistä, joista kuitenkin aikanaan täällä järjestettiin ihan joukkotappelu

Vierailija
2/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ulokseen, etä suurin osa julki-imetystä vastustavia on trolleja niine "mä tuun sitten kakkimaan ravintolassa sun naapuripöyään" -argumentteineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan kaikille, jotka siellä oli menettämässä ruokahalunsa :D Valitettavasti en onnistunut vilauttamaan tissiä kenellekään. Enkä voinut lähteä siitä pöydästä minnekään, mulla oli kaksi muutakin lasta mukana ja heillä ruokailu kesken.

Vierailija
4/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kivasta aiheesta joka koskettaa monia erilaisia ihmisiä..joo mulla on tylsää ja siksi avasin tämän keskustelun

Vierailija
5/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monessa ravintolassa ja muussa vastaavassa fasiliteetissa, enkä ole koskaan huomannut, että joku paheksuisi sitä. Julki-imetyksen paheksuminen lienee sen verran harvinainen ilmiö, että sen takia on turha vetäytyä esim. vessankoppiin imettämään, ettei vaan loukkaisi ketään.

Vierailija
6/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tommonen alkaa ärsyttämään. Voi elämä...

Vierailija
7/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lasten kanssa. Se imetetty sai porukasta ainoan kunnon aterian.

Vierailija
8/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-E (voi ei) ja E.

Vierailija
9/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinku mä sanoin mulla on tylsää. Pieni nahistelun seuraaminen ois poikaa..

Vierailija
10/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin samaa mieltä että ei julkisesti. Turhaan sitä on sanoa kun enemmän tulee ihmisiä naaman eteen imettämään. Olen sitä mieltä että imettäminen on hyvä juttu!! Kaupassa jossa käyn on huone siihen tarkoitukseen! Kiva istua pehmoisella sohvalla rauhassa. Jos menen paikkaan missä ei pysty imettämään niin otan lypsettyä maitoa mukaan. Onko muuten muut huomanneet että rumat naiset imettää julkisesti.. Sellaiset joilla kunnon löllö renkaat mahassa.. Yäk

Vierailija
11/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka edes käy Hesessä ? ja vielä lasten kanssa. Se imetetty sai porukasta ainoan kunnon aterian.

KUKAAN ei käy Hesessä, ei varsinkaan lasten kanssa. Nyt hengitä syvään ja pane tietokone kiinni, ota lasi vettä tai vehnänorasmehua, ja mene lukemaan vaikka Hyvä terveys -lehteä.

Vierailija
12/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko edes kunnon ateria tälläkään vauvalla jos Äiti vetää vaan hee sapuskaa eikä kunnon ruokaa..

Vierailija
13/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin samaa mieltä että ei julkisesti. Turhaan sitä on sanoa kun enemmän tulee ihmisiä naaman eteen imettämään. Olen sitä mieltä että imettäminen on hyvä juttu!! Kaupassa jossa käyn on huone siihen tarkoitukseen! Kiva istua pehmoisella sohvalla rauhassa. Jos menen paikkaan missä ei pysty imettämään niin otan lypsettyä maitoa mukaan. Onko muuten muut huomanneet että rumat naiset imettää julkisesti.. Sellaiset joilla kunnon löllö renkaat mahassa.. Yäk

Vierailija
14/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en imettänyt julkisesti. En tosin tiedä oonko kaunis vai en ja onko silläkään toisaalta mitään väliä.

Vierailija
15/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina miehiä siinä imetyshuoneessa ja minua aina hävettää imettää siinä pienessä tilassa kunnes tajusin että penkit voi kääntää ikkunaan päin.

Vierailija
16/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo on muuten ihan totta mitä 12 sanoo Mäkään en imettänyt julkisesti. En tosin tiedä oonko kaunis vai en ja onko silläkään toisaalta mitään väliä.

Mä en käsitä, miten jollain tunteja kestävillä kauppareissuilla voi pitää pumpattua maitoa mukana ja ruokkia sillä vauvaa, joka ei huoli pulloa. Tekeekö tämä nyt musta ruman ja läskin?

Vierailija
17/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo vaan ettet tukehdu lihavuuteesi. Ei vaan oikeastikin mitä väliä. Julkisesti imettävät on vaan ällöjä

Vierailija
18/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin, että se Hese on tarinan pahis :)

Saako syödä Hesessä, kun lapsella on koko päivän kestävä urheilutapahtuma, sinne mentiin aamulla ja kotona oltiin illalla. Pakko syödä päivän aikana. Lähellä ei mitään muuta paikkaa, mistä saisi nopeasti ruokaa. Menimme siis Heseen, HYI YÖK!

Imettävä äiti otti ruishampurilaisen ja vettä. Saanko synninpäästön? Salaatilla en olisi pärjännyt.

Niin ja mä olen hoikka. Ja nätti. Ei ole röllykkää, mutta toisaalta kukaan ei tietäis vaikka olis, koska en ikinä nosta paitaa imettäessäni, mulla on imetyspaita päällä.

t. heseimettäjä

Vierailija
19/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia siellä kaupassa vietät. Juuri lypsetty maito säilyy huoneenlämmössä 6 h. Eiköhän tuossa vaiheessa jo ehdi etsiä sen rauhallisemman sopen missä imettää seuraavan kerran.

Vierailija
20/31 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsi pullolle oppii.. Jos vaan viitsii opettaa Montako tuntia siellä kaupassa vietät. Juuri lypsetty maito säilyy huoneenlämmössä 6 h. Eiköhän tuossa vaiheessa jo ehdi etsiä sen rauhallisemman sopen missä imettää seuraavan kerran.

pullolle? Vauvan kanssa on muutenkin kaikenlaista askaroimista, miksi pitää opettaa selvästi pullolle haluton (itkee, kun pullo työnnetään suuhun) vauva syömään sitä? Siksikö, että jossain paikassa saattaa olla joku, joka ei tykkää julki-imetyksestä?

Meillä on monen tunnin kauppareissuja, koska lähin isompi kaupunkin on lähes 100 km päässä, joten siellä ei käydä jatkuvasti. Samalla käydään esim. syömässä ja kahvilla. Synnärillä sanottiin, että maitoa voi pitää huoneenlämmössä tunnin.

Mä en ymmärrä, miksi pitää käydä lypsämisen, maidon, pullon roudaamisen ja maidon lämmittämisen vaiva läpi, jos maitoa tulee ja imettäminen on helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi