Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Lasta pahoinpideltiin rajusti kuukausia - vanhemmat kuvasivat julmat teot

Vierailija
01.09.2012 |

Lauantai 1.9.2012 klo 19.24

Ilta-Sanomien mukaan Helsingissä on selvitetty tänä vuonna myös toista lapseen kohdistunutta järkyttävää väkivaltatapausta.

8-vuotiaan Eerikan pitkään jatkunut pahoinpitely ei ole ainut lapseen kohdistunut väkivallanteko, joka on tullut ilmi Helsingissä. Keväällä poliisi tutki myös toista samankaltaista tapausta, kertoo Ilta-Sanomat.

Ilta-Sanomien mukaan pahoinpitelyn kohteena oli alle kouluikäinen lapsi. Lasta oli lyöty muun muassa vyöllä, laudalla ja sähköjohdolla. Häntä oli myös alistettu ja nöyryytetty sekä pidetty kylmässä suihkussa. Lasta oli myös seisotettu tietyssä asennossa ja laitettu alastomana tunneiksi pieneen astiaan.

Ilta-Sanomien mukaan perheenisä on saanut kesällä 11 vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä vapauden riistosta. Perheenäiti passitettiin mielentilatutkimuksiin.

Vanhemmat olivat videoineet lapsen pahoinpitelyt. Kuvamateriaalia oli yli 61 tuntia.

Ilta-Sanomien tietojen mukaan lapselle aiheutui verenvuodon takia anemia, mutta hän on ilmeisesti selvinnyt muuten ilman pysyviä fyysisiä vammoja.

Lähde: Ilta-Sanomat

:((((

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eivät ole naapurit soitelleet eikä kukaan mukaan ohikulkija joka tyttöä on nähnyt vaan ihan naisen yksi lähipomainen ja miehen lähiomainen luojan kiitos heille että niin tekivät.Ensimäiseen ilmoitukseen ei oltu reagoitu (tehty jo kuukautta aiemmin) ollenkaan ja toisenkin annettiin venyä melkeeen viikko ennen kuin menivät sinne.Ja mulle ei ilmoitettu ollenkaan!!!

Miksi tyttö ei ole mun luona on ihan sossujen mielivaltaa!! Olen työssäkäyvä minulla on mies ja 2.5 vuotias poika ja ensi vuonna syntyy vielä yksi poika. Elin olosuhteemmee ovat hyvät asumme rivitalossa 4hkeittiö+sauna ja oma piha.Kaapisamme ruokaa on ja lapsille puhtaat vaatteet ja lapset voivat hyvin kotonamme ja meille on tehty elämäntilanteen kartoitus jossa lukee selvällä suomenkielellä että olemme rakastava ja tasapainonen perhe tiedämmä milloin laittaa lapsille rajoja jne...Mutta nää kaksi sossu tanttaa Ovat päätöksensä tehnyt jo ennen kun minua on edes tavattu!!! Ekan kerran kun näin heidät heillä oli mustaa valkoisella jonka lykkkäsi vaan mun naaman eteen ja tokasi että näin nää asiat nyt vaan menee että he ei halua tehdä enempää virheitä. Tyttöni itkee minun luo minä itken kun en saa tyttöäni joka kerta tyttö kysyy minulta joko tädit on päättänyt joko minä saan jäädä äitin luo ja joka kerta joudun hänelle sanomaan että ei vielä :( Ja joka kerta joudun katsomaan kun tyttöni jää itkemään perääni ja sitten mietin mielessäni että miksi tästä on pitänyt tehdä näin vaikeaa? Onneksi minulla on asianajaja joka hoitaa paperisodan puolestani ja onneksi minulla ihant ystävät ja perhe joka tukee minua näinä vaikeina aikoina.Juu ja vaikka se mimosa halusi sine mielentila tutkimukseen niin en usko että hänen tuomionsa laskee koska hänellä on taustalla niin paljon muutakin mielentila häiriöö hyvä tsäkällä hän ei pääse ikinä pois jos joutuu sairaalahoitoon jonnekkin vankilaan.

Vierailija
62/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovantodistaja! Liekö tuo noita-akka myös, tavanneet jossain kokouksissa silloin 14v. aiemmin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 (!!!) vuoden vankeustuomion? Vaikka kukaan ei edes kuollut. Ja todellakin hyvä niin, mutta voiko toi oikeasti olla noin vai virhe tekstissä?

Vierailija
64/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan täysin sinua ymmärrä, mutta se ei poista sitä, että sinä olet täysin syytön tapahtuneeseen ja on hienoa, että jaksat kertoa omalta osaltasi asiasta, vaikkei sinun perusteesi tilanteelle meille kuulukaan.

Toivottavasti tyttö saa hyvän kodin, terapiaa ja paljon rakkautta. Hienoa, jos sinä pystyt sinä antamaan. Jos et pysty, niin pysy silti lapsesi elämässä. Tapaa ja osoita, että äiti on olemassa, vaikkei joka päivä olisikaan läsnä.

Vierailija
65/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta ymmärtää niitä sossujakin ja tee niitten kanssa yhteistyötä äläkä traumatisoi lastasi enempää olemalla sossuja vastaan. Sossut ei oikeasti voi laittaa tuollaisen kokenutta lasta tuota vaan ihan kenelle tahansa ennenkuin ovat tasan varmoja että tilanne on lapsen kannalta paras. Nyt osoitat niille olevasi vastuullinen ja turvallinen aikuinen olemalla sossujen kanssa YHTEISTYÖSSÄ.

Vierailija
66/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä ymmärtää miksi et saa lastasi? Et ole tehnyt mitään väärää ja lapsi tarvitsee nyt äitiää enemmän kuin mitään muuta maailmassa! Äiti on lapsen turva ja kukaan muu ei lasta rakasta niin kuin oma äiti.Sossut tekee ylilyöntejä ja mielestäni äitipuolien pääkopat pitäisi AINA tutkia ennen kuin saavat toisen ihmisen lasta kasvattaa.

Voimaa teidän perheelle, toivon että saat pian lapsesi takaisin ja saatte aloittaa pitkän paranemisen rauhassa.

Vierailija
67/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on lapsen turva ja kukaan muu ei lasta rakasta niin kuin oma äiti.

Niin varmasti, mutta ei se silti tee biologisesta äidistä automaattisesti edes riittävän hyvää äitiä.

Vierailija
68/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun siitäkin huolimatta, että voit saada tällä palstalla lokaa niskaan, olet tullut tuomaan julki näitä tapahtumia ja korjaamaan monia vääriä sinuun kohdistuvia luuloja.

Toivottavasti saat pienen tyttös pian takaisin kotiin ja pääsette rakentamaan omaa tulevaisuutta mihin ei tuollaiset hirveydet enää ulotu.

Ja toivon totisesti näille kahdelle sadistille pitkää ja tuskaisaa kakkua.

Voimia.

Vierailija
69/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kun on hyvinkin tiukat säännöt yhteisössä tällaisille väkivaltarikollisille eikä tosiaankaan katota läpi sormien tuollaista. Sitä en tiedä, onko joskus ollut, mutta ei varmastikaan ole enää!!

Vierailija
70/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mileipide on että uskonnolla ei ole väliä mutta kyllä hän oli jehovantodistaja. Ja yhteistyö sujuu sossujen kanssa,aina olen ollut asiallinen ja hoitanut joka ikisen palaverin mitä on ollut niin rauhallisena.

Vierailija
71/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhteistyö sujuu sossujen kanssa,aina olen ollut asiallinen ja hoitanut joka ikisen palaverin mitä on ollut niin rauhallisena.

Ja kannattaa puhua lapselle myös sossuistsa nätisti, vaikka olisi oikeasti mitä tahansa mieltä heistä. Mieti asiaa lapses kannalta. Sossut on sille pelastavia enkeleitä. Sen pitää pystyä luottamaan ihmisiin tuollaisen järkyttävän koettelemuksen. Jos sä rapautat sitä luottamusta, voi vaan kuvitella miten sekaisin lapsiparan pää menee.

Vierailija
72/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahollaan miettiä, että millainen lapsuus on ollut tuollaisella psykopaatilla, joka kykenee noin kamaliin tekoihin. Varmasti on osaltaan vaikuttanut uskonto siihen, että millainen aikuinen lapsesta on kasvanut. Onhan tuolla lehtien palstoilla saanut useastikin lukea tarinoita siitä, kuinka ihmiset ovat lapsena kärsineet kiihkouskovaisissa kotioloissa. Suurperheitä, joissa lapset jäävät täysin toistensa jalkoihin, eikä heidän perustarpeitaan edes pystytä tyydyttämään.

Ja kyllä mä ymmärrän todella hyvin niitä sossun ihmisiäkin. He eivät voi noin vain antaa pahasti traumatisoitunutta lasta eteenpäin ja varsinkaan, kun ovat tällä hetkellä sellaisessa syynissä mediankin vuoksi. Nämä asiat ovat hyvin pitkäkestoisia. Nyt vain malttia ja hyvää yhteistyötä!!

Vierailija
73/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä ymmärrän todella hyvin niitä sossun ihmisiäkin. He eivät voi noin vain antaa pahasti traumatisoitunutta lasta eteenpäin ja varsinkaan, kun ovat tällä hetkellä sellaisessa syynissä mediankin vuoksi. Nämä asiat ovat hyvin pitkäkestoisia. Nyt vain malttia ja hyvää yhteistyötä!!

Ihmisen selviytymisen kannalta on hyvin tärkeää minkälaista tarinaa se kertoo itselleen tapahtumista. Kumpi tarina mahtaa olla tämän lapsen kannalta parempi?

Paha täti teki isin kanssa minulle pahaa. Sitten hyvät ihmiset pelastivat minut. Sitten he olivat oikein oikein varovaisia, ettei kukaan enää tekisi minulle pahaa.

vai

Paha täti teki isin kanssa minulle pahaa. Sitten toiset pahat ihmiset ottivat minut pois mutta eivät antaneet minua äitille koska olivat pahoja. Maailma on täynnä pahoja ihmisiä!

Vierailija
74/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suurin osa vakavista lasten hakkaamisista ja tapoista on miesten, erityisesti isäpuolien tekemiä. Sanoisin, että äitipuolet on helposti henkisesti sadistisia ja isäpuolet sitten käy suoraan käsiksi. Kyllä ne sukupuolittuneet käytösmallit näissäkin rikoksissa näkyy. Naiset natkuttaa ja ilkeilee, miehet hyökkää fyysisesti.

Vierailija
75/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan puhu tytölleni mitään sossuista.

Pidän omassa mielessäni mitä mieltä heistä olen.Eihän se mitään auttaisi jo alkaisin pikkasen vajaa 5 vuotialleeni selittää kuinka perseestä ne sossut on.Kyllä mulla sen verran älliä on päässä etten sellaista tee koska ei se mitään hyödytä.Tytölleni olen vain sanonut että sosiaali tädit tekevät päätöksiä ja niitä meidän pitää odottaa vaikka todellisuudessa odotamme päätöstä kyllä hallinto oikeudelta.

Vierailija
76/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti tuo hullu eukko on kirjoitellut samalla foorumilla kuin mä aikoinaan, Juurikasvussa nickillä Mindy. Yrjö nousi melkein suuhun, saatana.

Vierailija
77/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa vai uskonnon aiheuttamaa perversiota? Sanotaan, että itse en usko sattumaan.

Vierailija
78/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviö sisältä ja ulkoa. Kamalia, sairaita kuvia, joiden perusteella luulisi voitavan jo tehdä diagnoosi.

Varsinkin tuo yksi, jossa peilaa paskaisesta peilistä ylimeikattua ja terävänaamaista turpavärkkiään. Vain iso syylä nenästä puuttuu. Mutta onneksi sillä on tuo wt-läväri, joka ajaa saman asian. Hyi, miten saastainen kämppä!

Vierailija
79/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa fb-kuvassa näyttäisi että tämä ihmissaasta sadisti paskiainen on raskaana? En tiedä mitä mieltä muut ovat?

Vierailija
80/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät ettei ole hyvä purkaa pahaa mieltään tällä palstalla? Juuri vaikeiden asioiden vaikenijat eivät ikinä nousisi barrikadeille toisten puolesta.

Mielestäni nämä pirulliset lasten pahoinpitelyt ansaitsevat kunnon julkisuusryöpyn! Otaksun, että tavalliset perheelliset täällä ilmoittavat etteivät hyväksy sossun/vanhempien toimintaa ja piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi