Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käyttänyt Personal trainerin palveluja?

Vierailija
01.09.2012 |

Montako kertaa ja mitä maksoi?

Mistä löysit Personal Trainerin?

Olitko tyytyväinen?

Mitä hyötyä oli?

Käyttäisitkö uudestaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärilahjaksi pt:n aloituspaketin (olin toivonut sellaista, kun ostin hänelle aiemmin samanlaisen paketin).

Pakettiin kuului kartoitus + 4 treenikertaa. Hinta taisi olla jotain 250 euron luokkaa.

Olin siis aiemmin itse ostanut pt:n palveluja miehelleni lahjaksi, mies totesi tämän pt:n hyväksi tyypiksi ja osti sitten samalta minulle sen paketin. Pt on töissä käyttämässämme liikuntakeskuksessa.

Olin tosi tyytyväinen. Kerroin pt:lle, millaista treeniä haluaisin tehdä, mistä en pidä jne. Hän teki minulle neljä erilaista lihaskunto-ohjelmaa (kuntosali, kahvakuula ja kaksi sellaista erikoissalien ohjelmaa). Lisäksi hän neuvoi, miten monta kertaa viikossa mitäkin kannattaa tehdä (pääpaino on juoksemisessa, lihaskuntotreeni tehtiin tukemaan juoksua).

Hyötynä oli se, että kun sain kunnon ohjelmat ja ohjauksen, tuli käytyä salilla paljon aktiivisemmin ja tuloksiakin alkoi syntyä. Nyt tosin kesällä treenaus jäi, nyt pitäisi aloittaa uudelleen. Mutta pt:n opastus innosti kyllä treenaamaan.

Käyttäisin ehdottomasti uudestaan. Olen harkinnut, että voisi ottaa jonkun säännöllisen pt:n "tsekkauksen" eli joku katsoisi edistymiseni tietyin väliajoin - se saattaisi psyykata treenaamaan jatkuvasti riittävän tiheästi.

Suosittelen siis kyllä pt:n käyttöä, mutta kannattaa selvittää, kuka on hyvä pt, koska kaikki eivät tietysti pidä ihan kaikenlaisista ihmisistä, ja jos sitten pt:n kanssa ei synkkaa, en usko, että hommasta on vastaavaa hyötyä.

Vierailija
2/2 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixiassa, koska halusin kuntosaliohjelman. Yksittäisiä kertoja ei myyty.. Kamalan kallista, aikaisemmin pari ohjauskertaa kuului jäsenyyteen, nyt piti pulittaa aika paljon rahaa. En muista miten paljon, mutta liikaa kuitenkin. Kurkkaa hinnasto Elixian sivuilta, jos kiinnostaa.

Ihan ok sinänsä tuo ohjaus. PT ehdotti kuukausittaista tapaamista, mutta minulla ei kyllä ole sellaiseen varaa. Satoja euroja plus kuntosalijäsenyys. Rikkaiden hupia sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla