Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Paras erektiolääke miehelle on kasvisruoka ja lenkkeily!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Heh, jos asia olisi noin yksinkertainen, niin meillä ei varmaan olisi apteekit täynnä reseptilääkkeitä ja lääkäreitä kuuntelemassa miesten murheita. 😊 Kasvisruoka ja lenkkeily kuulostavat toki hienolta ihmelääkkeeltä, mutta voin omasta kokemuksesta sanoa, että elämä ei aina mene niin oppikirjan mukaan.
Olen itse käynyt läpi aika pitkän polun tämän ongelman kanssa. Pudotin painoa yli 30 kiloa, muutin ruokavalioni kevyemmäksi, join paljon vettä, kokeilin joogaa, kuntosalia ja jopa sitä samaa rauhallista hölkkää, jota sinä suosittelet. Toki olo parani, sydän vahvistui ja verenpainekin tasaantui, mutta erektio-ongelma ei silti hävinnyt. Se helpotti hetkittäin, mutta ei poistunut.
Lopulta jouduin myöntämään, että elämäntapamuutokset ovat vain osa kokonaisuutta. Sitten alkoivat kokeilut lääkkeiden kanssa. Kaikki reseptillä, tietenkin. Kävin läpi useamman eri valmisteen ja valmistajan välillä päänsärkyä, välillä tukkoisuutta, joskus ei vaikutusta ollenkaan. Mutta muutaman kokeilun jälkeen löytyi se, mikä oikeasti toimii ja sopii juuri minulle.
Ja se on ehkä se tärkein oppi: tämä vaiva on yksilöllinen. Se, mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle. Onneksi nykyään on paljon vaihtoehtoja ja ennen kaikkea helppo tapa niitä kokeilla turvallisesti. Itse sain tiedon, että nykyään reseptin voi saada jopa ilman varsinaista vastaanottokeskustelua lääkärin kanssa riittää, että täyttää oirelomakkeen. Esimerkiksi täältä löytyy kattava tietopaketti https://medilux.fi/category/erektiolaake/ Minulle tämä on ollut todellinen pelastus. Enää ei tarvitse jännittää turhaa vastaanotolla tai jonottaa viikkoja. Saan apua, joka oikeasti toimii, ja pystyn elämään paljon vapaammin. Eli vaikka kasvisruoka ja lenkkeily tekevät varmasti hyvää (ja jatkan niitä edelleen), niin rehellisesti sanottuna ilman lääkkeiden apua olisin jäänyt lähtöruutuun.