Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä ratkaisu näihin lastensuojelutapaksiin, jotka epäselviä,

Vierailija
01.09.2012 |

Tarkoitan, jossa nähdään, että jotain on vialla, mutta tarpeeksi näyttöä huostaanottoon ei ole, on, että lapselle määrätään luottoaikuinen, jonka luona lapsi käy säännöllisesti. On viikonloppuja jne. Tämä aikuinen rakentaa luottamuksellisen suhteen lapseen ja lpsi uskaltaa kertoa tapahtumista hänelle. Sitä näyttöäkin saadaan tää kautta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloonaatko samalla ne aikuiset, joita tähän tarvitaan?

Vierailija
2/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloonaatko samalla ne aikuiset, joita tähän tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytännössä sä toteutat sen miten?

Tälläkin hetkellä lapsia on tukiperhejonossa satoja. Mistä ihmeestä tällainen luottoaikuinen löytyy? Nämä lapset saattavat tarvita, jopa vuosien yhteistyön ennenkuin uskaltavat luottaa aikuiseen niin paljon, että puhuisivat pahaa omista vanhemmistaan.

Vierailija
4/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytännössä sä toteutat sen miten?

Tälläkin hetkellä lapsia on tukiperhejonossa satoja. Mistä ihmeestä tällainen luottoaikuinen löytyy? Nämä lapset saattavat tarvita, jopa vuosien yhteistyön ennenkuin uskaltavat luottaa aikuiseen niin paljon, että puhuisivat pahaa omista vanhemmistaan.

Ettekai ihan tosissanne usko poliitikkojen höpinöitä rahan sekä resurssien puutteesta?? Järjestelykysymys, jos tahtoa on! Ap

Vierailija
5/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy ihmisiä,joita kiinnostaa? Tukiperheistä on jatkuva pula. Sijaisperheistä on jatkuva pula. Kuinka isoiksi näiden palkkiot pitäisi nostaa,että alkaa kiinnostaa?

Työskentelen itse lastensuojelussa ja olen monen kuullut sanovat esim. sijaisvanhemmuudesta, että eivät alkaisi vaikka saisi kuinka hyvän korvauksen.

Ja kun oikeasti se raha ei näissä "duuneissa" vaikuta vaan se aikuisten mielenkiinto kyseisiä lapsia ja heidän perheitään kohtaan.

Vierailija
6/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy ihmisiä,joita kiinnostaa? Tukiperheistä on jatkuva pula. Sijaisperheistä on jatkuva pula. Kuinka isoiksi näiden palkkiot pitäisi nostaa,että alkaa kiinnostaa?

Työskentelen itse lastensuojelussa ja olen monen kuullut sanovat esim. sijaisvanhemmuudesta, että eivät alkaisi vaikka saisi kuinka hyvän korvauksen.

Ja kun oikeasti se raha ei näissä "duuneissa" vaikuta

Mua kyllä kiinnostaisi. Lapsi on jo iso, pidän lapsista ja rahan takia en ottaisi lasta luokseni.

vaan se aikuisten mielenkiinto kyseisiä lapsia ja heidän perheitään kohtaan.

Vierailija
7/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperheistä onkin tällä hetkellä huutava pula.

Ilmoittaudu heti maanantaina Pelastakaa Lapset ry:hyn tai omaan sosiaalitoimistoosi.

Todella hieno arjen teko. Toivottavasti mahdollisimman moni lapsi saa sinusta luottoaikuisen - niitä todella tarvitaan.

Vierailija
8/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos määrätty luottoaikuinen on pedofiili??

Vierailija
9/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hääppöistä varmaan ole, mutta kyllä siellä selviää kuitenkin ilman tappamista ja kiduttamista.

Vierailija
10/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos määrätty luottoaikuinen on pedofiili??

toisen osapuolen sukulaisista?

Vierailija
11/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperheistä onkin tällä hetkellä huutava pula.

Ilmoittaudu heti maanantaina Pelastakaa Lapset ry:hyn tai omaan sosiaalitoimistoosi.

Todella hieno arjen teko. Toivottavasti mahdollisimman moni lapsi saa sinusta luottoaikuisen - niitä todella tarvitaan.

töissä molemat. Olisi lähinnä viikonloppu joka kävisi. Omat lapsemme jo osa pois pesästä lentäneet, joten tilaa olisi. Omat lapset olen saanut tasapainoisiksi kasvatettua, joten uskoisin pärjääväni tuossa. Ap