Mies on halunnut kaikki ex.än kanssa, mutta mun kans ei mitään
Miesystävä oli mennyt kihloihin ex.änsä kanssa puolenvuoden seurustelun jälkeen 23 vuotiaana. Yhteen olivat muuttaneet 2 viikkoa tapaamisen jälkeen. Oma talo oli hommattu 5 vuoden jälkeen, ja samalla menty naimisiin. 2 lasta sitten heti putkeen. Ero oli sitten tullut, eikä mieheni tunnu sitä katuvan (on keskusteltu paljon) Mutta...Mutta.. Minun kanssani hän ei ole halunnut mitään näistä. Olemme seurustelleet 6 vuotta. Asumme eri osoitteissa, ja kaikki muukin edellämainituista on ollut hänelle lähinnä vitsi. Häntä kiinnostaa vain jo hänellä olevat lapset. Tuntuu että hän on jo kokenut kaiken, ja tämänlainen elämä jota nyt elää, on hänelle uutta ja kiinnostavaa :(
Kommentit (7)
mitä teki entisen vaimonsa kanssa. Eli siis haluaa tehdä kaikki asiat just toisin päin.
Rakastan häntä vain järjettömästi. Ehkä se etten saa hänestä mitä haluaisin, tekee hänet minulle saavuttamattomaksi ym. Olen pari kertaa lopettanut suhteen koska mikään ei etene, mutta todennut että olen ollut täysin elämänhaluton, murtunut. Ja perunut nopeasti puheeni. Pelkäänpä että etsimällä ei uutta rakkautta löytyisi. Ja ei niitä tunteitakaan voi näköjään itse tappaa.
En oikein pidä yrittämisenä sitä, että olet nopeasti juossut takaisin miehen helmoihin.
Valitettavasti kaverille kävi just noin.
Miehellä oli lapsia edellisestä suhteesta ja sanoi ettei halua enää lapsia, eikä naimisiin yms.
Kaveri odotteli vuosikausia josko mieli muuttuisi, mutta mies jättikin hänet.
Puolen vuoden päästä erosta asui toisen naisen kanssa ja vauva tekeillä, nyt heillä jo se lapsi onkin.
Kaveri edelleen yksin ja parhaat vuodet lapsen teollekkin meni jo.
Toivon, että löytäis nyt äkkiä sen miehen kuka olisi hänelle se, joka on valmis ottamaan ne isotkin askeleet.
Turha jäädä liiaksi odottelemaan, sua itsees vaan harmittaa sitten myöhemmin jos jäit elämässä paitsi jostain mitä todella olet halunnut.
Vaikka mies haluaisi kaikkea samaa kuin sinä, vastapainona on alitajuinen pelko uudesta epäonnistumisesta. Hän on nähnyt, miten vahvinkin rakkaus muuttuu vihaksi ja ponnistelun tulokset valuvat hiekkaan. Nuoren perheen rakentaminen ja hajoaminen eroon ovat raskaita prosesseja ja miehellä voi myös olla taisteluväsymystä: ei jaksa samaa uudelleen. Ratkaisevaa tuossa on, että miehellä jo on kaksi lasta. Siksi hänellä ei ole biologista pakkoa yrittää uudestaan, vaan hän voi uuden perheen sijaan laittaa panokset noihin lapsiin.
Pelkään siis, että joudut asettamaan miehen valinnan eteen: suhteen loppu tai muutto yhteen ja, jos yhteiselo sujuu, vuoden päästä lapsi alulle. Sinun on paljon parempi tehdä ratkaisu nyt kuin nelikymppisenä viime hetkellä.
Rakastan häntä vain järjettömästi. Ehkä se etten saa hänestä mitä haluaisin, tekee hänet minulle saavuttamattomaksi ym. Olen pari kertaa lopettanut suhteen koska mikään ei etene, mutta todennut että olen ollut täysin elämänhaluton, murtunut. Ja perunut nopeasti puheeni. Pelkäänpä että etsimällä ei uutta rakkautta löytyisi. Ja ei niitä tunteitakaan voi näköjään itse tappaa.
Tunteet kyllä kuihtuu aikanaan kun riitelette tarpeeksi.Varo vaan,käyttää ja tulee käyttämään sinua vastaa ikäviä metodeja.Älä luovu omasta elämästä kenenkään miehen takia,älä kavereista,perheestä tai harrastuksista.Sellainen verenimijä et huh!Olet lopulta ypöyksin!
Jos edellämainitut asiat ovat sinulle tärkeitä, niin sinun pitää kertoa se miehelle, ja todeta, että jos hän ei ole sellaiseen valmis,täytyy niin sinun etsiä mies joka haluaa samoja asioita kuin sinä.
Ja teet sen myös.