Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rankaisen 4v tyttöä?

Vierailija
01.09.2012 |

Hän väittää joutuneensa imemään isänsä penistä, vaikka minä tiedän hyvin, että tytön isä ei ole pedofiili. Miten rankaisen tyttöä ja saan hänet uskomaan, että hänen täytyy tunnustaa valehdelleensa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa, monen vuoden palstailun jälkeen, tämä sai minut ilmoittamaan asiattomasta viestistä.

Olen selvinnyt melkein vuosikymmenen ilmoittelematta moisia, mutta pedofilialla pelleily on rumaa, mautonta ja asiatonta.

Vierailija
2/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut mieheni siitä lähtien, kun hän oli 3-vuotias eli 40 vuotta ja tunnen hänet erittäin hyvin. Tiedän myös erittäin hyvin, että hän ei todellakaan ole pedofiili eikä hän ikinä tekisi lapsillemme mitään pahaa. Eli kun tyttömme sanoo imeneensä isänsä penistä ja mieheni sanoo, että ei ole niin tehnyt, niin minä uskon miestäni, en tyttöä. Olen myös tytölle todella vihainen hänen valheistaan. Hän on aina ollut kova valehtelemaan. Muutama viikko sitten hän kertoi isovanhemmilleen, että minä yritin lyödä häntä humalassa leipäveitsellä, vaikka minä en edes koskaan juo alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään.

Vierailija
4/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos tyttö oireilee jos joutuu imemään isänsä munaa.

Ei tuollaisia sanoja osaa 4-vuotias käyttää ellei ole asiaa harrastanut.

Poliisitutkinta teidän perheeseen ja lastensuojelutoimet, huostaanotto jne.

On kurjaa jollei lapsen äiti usko lapseensa, ennemmin uskoo insestiä harjottavaa sairasta puolisoaan.

Vierailija
5/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittavat aloittajan ip-osoitteen poliisille.

Ehkä saadaan yksi lapsensa hyväksikäyttäjä kiinni.

Vierailija
6/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tehdään pahaa oikeasti ja joku pitää sitä hauskana pilana.

Teillä provoilijoilla on omat kisanne ja ylilyöntejä voi sattua kenelle tahansa, mutta tämä lauantaiprovo yksinkertaisesti menee liian pitkälle. Pyydän sydämestäni, että aloittaja heti kertoo mokanneensa tai edes lopettaa kirjoittamisen, muttei ainakaan jatka enempää.

Vierailija
7/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos tyttö oireilee jos joutuu imemään isänsä munaa.

Ei tuollaisia sanoja osaa 4-vuotias käyttää ellei ole asiaa harrastanut.

Poliisitutkinta teidän perheeseen ja lastensuojelutoimet, huostaanotto jne.

On kurjaa jollei lapsen äiti usko lapseensa, ennemmin uskoo insestiä harjottavaa sairasta puolisoaan.

Minä tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän, että hän ei ikinä tekisi mitään niin kamalaa, että pakottaisi oman lapsensa suuseksiin! Minä uskon tässä asiassa miestäni, en tytärtäni! Tuo tyttö keksii muutenkin koko ajan kaikenlaisia valheita, esimerkiksi viime viikolla hän kertoi useille eri ihmisille täytenä totena, että "Isoveli tappoi minun kissani", vaikka tytöllä ei ole koskaan edes ollut kissaa!

Vierailija
8/8 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tehdään pahaa oikeasti ja joku pitää sitä hauskana pilana.

Teillä provoilijoilla on omat kisanne ja ylilyöntejä voi sattua kenelle tahansa, mutta tämä lauantaiprovo yksinkertaisesti menee liian pitkälle. Pyydän sydämestäni, että aloittaja heti kertoo mokanneensa tai edes lopettaa kirjoittamisen, muttei ainakaan jatka enempää.

Tuo tyttö keksii koko ajan mitä kamalampia valheita, kuten "Isoveli tappoi minun kissani", "Äiti yritti tappaa minut leipäveitsellä ollessaan humalassa" tai "Se on ihan totta, että mummi nousi ylös haudasta ja tuli kummittelemaan minulle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi