****Suurperhekuumeilijoiden syksy****
Kommentit (44)
Huomenta!
Harvakseltaan olen täällä käynyt lukemassa ja kommentointi on jäänyt väliin kun unohdin sitten salasanan + sähkärin salasanan..
olo ollut hyvin viluinen,väsynyt(nukkunut 1-2 päikkärit päivässä),voisin syödä koko kaupan tyhjäksi,pissattaa mielestäni enempi,selkää hieman jomotellut..ajattelin että flunssaa..
mutta mutta..
tänään tuli haamuviiva,menkkoja odotan alkavaksi v-loppuna :) tein testin sen takia että olis laivareissu tulossa ja tietää hivenen että pystyykö sitä ottamaan naista väkevämpää..
kierrukkahan poistettiin lokakuun alussa,menkat tuli melkein heti,jonka jälkeen tiputellut välillä ja marraskuun alussa oli menkat myös..
eli nyt odotellaan vain,joko v-loppuna tulee valtavat menkat tai sitten meille syntyy elokuussa viides villikko ;)
juu kohtalokkaat sanat. Olen vain aina silloin tällöin käynyt vilkaisemassa, kun täällä pyörii joitain tuttuja nimimerkkejä, joiden kanssa joskus aikanaan on tullut kuumeiltua.
Tellulle piti sanomani, että tuo on ihan normaalia, että ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ovat runsaat.
Minähän siis en haaveile lisälapsista, enhän? Olen vain jotenkin huomannut, että taas kerran olen kehittämässä itselleni (vale)raskausoireita. Mitään aihetta ei ole, kun mies jonka vastuulla ehkäisy nyt on, ei ole kertaakaan unohtanut asiaa (vaikka salaa jopa olen toivonut, että joskus unohtaisi asian). Minä kieltäydyin kunniasta ottaa ehkäisyä vastuulleni, koska kumminkin vielä vähän kutkuttaa, että jos vaikka yhden kerran vielä... Toisaalta nyt olisi niin kivaa alkaa elää jo uutta vaihetta elämässä, kun tuo kuopuskin (viides ipana) täytti kaksi reilu viikko sitten. Toisaalta tuntuu kamalalta ajatus, että ei enää ikinä vauvaa meille.
Pitäisiköhän minun siis sittenkin hypätä tänne salahaaveilemaan siitä kuudennesta kullanmurusta...
tuntemuksesi kuvastaa hyvin paljon omiani tällä hetkellä.
Itsekin mietin, että olisi ihanaa vain nauttia noista olemassa olevista lapsosista ja seurata niiden kasvua ja kehitystä. Toisaalta syli vaan halajaa välillä enemmän ja toisinaan vähemmän vielä viidettä villahousua.
Ja lueskelin itsekin, että synnytyksen jälkeen kuukautiskierto voi olla epäsäännöllinen ja runsas alkuun... toisilla ilmeisen pitkäänkin.
Itselläni on nyt kierto ihan pyllyllään. Tällä hetkellä on menossa runsaammasta vuodosta laskettuna kp 22. Kiertoni pituus oli ennen synnytystä 28-30, yleensä jäi 29 pituiseksi. Tuossa välissä oli nyt taas yhtenä päivänä (ehkä kp 16 tai 17) muutama tippa vuotoa (tai saattoi olla kahtena peräkkäisenäkin päivänä... en nyt muista) ja nyt on kokoajan menkkakipuja. Näitä kipuja on ollut jo viikonlopusta asti ainakin. Viimeyönä kivut yltyivät niin koviksi, että heräsin niihin. Tai jos heräsin muuten vain niin huomasin ainakin täysin unisena, että vatsaan ja selkään sattuu kamalasti. Eli nyt taitaa kierto olla jäämässä hyvin lyhyeksi.
Tulipas taas turistua itsekkäästi;)
Tiesinhän mä sen!!! Kiva kun edes muisti pelaa ;D
Nyt pitää heti kanssasisaret kysellä apuja.
Mulla ei ole siis ollut menkkoja synnytyksen jälkeen ollenkaan ennen kuin nyt.
Viikko sitten seksin jälkeen tuli ihan vähän verta. Sen jälkeen ollut nyt eiliseen asti hyvin vähäistä (välillä vanhaa verta) vuotoa... olisin periaatteessa pärjännyt varmaan pelkillä pikkuhousunsuojilla.
Tänään aukes hanat ja mulla semmoinen tsunami jalkovälissä, etten viitsi edes kauppaan lähteä.
Onkohan tämmöinen runsas vuoto ihan normaalia. Aikasemmasta synnytyksestä on jo kahdeksan vuotta kohta, joten en muista millaiset ekat menkat olivat tuolloin :O
Ja mistä päivästä lasken kierron alkaneeksi vai laskenko yhtään vielä mistään? Ehkäpä katselen mihin kierron pituus asettuu... olen aivan kuin Ö aapisessa ;D