Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 220€. Miten saada raha riittämään tiistaiksi?

Vierailija
31.08.2012 |

Mun on pakko maksaa 50€ huomiselle lapsenlikalle ja oon laskenut että baariin menee ainakin se 100€ ja jos en saa kyytiä kotiin, joudun tulemaan taksilla, joka maksaa meille 30€. (lapsenvahti on onneksi omalla autolla)

Jääkaapissa ei ole kuin 1 maito, säkki perunoita, jauheliha ja kananmunia sekä pohjiksi huomiselle mulle punkkupullo.

Hyviä säästövinkkejä ja edullisia ruokia kehiin, kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole iloinen että on noin paljon.

minulla on 90 euroa ja sillä on elettävä seuraavat kaksi viikkoa! viisi henkeä! onneksi on makaronia ja riisiä kaapissa ja munia ja kalapuikkoja ja leikkeleitä ja leipää ja jotain muuta. leipomistarvikkeitakin on. mutta kyllä tulee tiukkaa kun haluan terveellistä hyvää ruokaa lapsilleni!

jätä sinä baarit ja alkoholit pois ja hoida itse lapsesi niin ei tarvi maksaa kellekään niin voit käydä vaikka lintsillä tms. muuta kivaa!

Vierailija
2/5 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä röökiin?

Jos sunnuntaina pärjäät parilla askilla ja kelpaa halpa viini, niin siihen menee 30 egee.

Maanantaille ja tiistaille jää 170. Ostat jotku kivat kengät ja pari pussii makaronii, ni pärjäätte.

Tsemii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat maksavasi lapsenlikalle, mutta et maksakaan, sanot vaan, ettei ole rahaa - maksat tiistaina sitten.

Laitat sellaiset vaatteet baariin, että saat juomasi juomat ilmaiseksi (voi olla, että joudut vessassa jonkin verran maksamaan pikaisesti) ja taksi - noh, sama homma mitä siellä baarin vessassa.

Illan saldo: 0e

Vierailija
4/5 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin, niin ei tarttis maksaa lastenvahtia. Tai jos voisi mennä yöksi vaikka naapuriin. Jäis rahaa vielä pariin bisseen baarissa.

Vierailija
5/5 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen on niiiiiin kallista nykypäivänä! :( :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi