Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosaleilla miehet treenaavat intensiivisimmin rintalihaksia (lue: penkkipunnerrusta), mutta

Vierailija
31.08.2012 |

ovatko hyvin kehittyneet rintalihakset naisten mielestä tosi kova juttu tai edes kova juttu VAI edes millään tavalla hyvä juttu ja suotava juttu?

Tästä liikkuu meidän miesten keskuudessa kahdenlaista käsitystä. Kertokaapa siis arvon av-naiset, onko mielestänne hyvä juttu jos miehellä on hyvin kehittyneet rintalihakset? Vedän johtopäätökset vastausten hajonnan perusteella, jos vain vastauksia tulee riittävästi (lue: min. 10-15 kpl).

Tämä on oikeasti minua ja monia treenaavia kavereitani kiinnostava juttu, koska teemmehän todella paljon työtä rintalihastemme eteen, emmekä vain mahtaillaaksemme muille uroksille, vaan myös saadaksemme naiset innostumaan meidän vartaloistamme ja saadaksemme naisia sänkyyn.

t. treenari joka treenaa myös muita lihaksia kuin rintalihaksia ja hauista

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja takapuoli tärkeimmät. En tykkää "bodareista". Futaajilla ja jäkistyypeillä parhaat kropat.

Vierailija
42/52 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2012 klo 21:35"]

Tosi miehellä on oltava hartiaa, käsivartta, epäkästä ja rintalihasta. Niin ja pohjetta! Karseeta, jos miehellä on tikkupohkeet. Jos on näin täydelliset ominaisuudet niin ei haittaa yhtään, jos löytyy vähän mahaakin =)

[/quote]

Joopajoo :). Salipohkeet ovat naurettavan näköiset. Mutta niin ovat pillikintutkin.

[/quote]

Siihen oon kiinnittänyt huomiota, että pohkeet ei oikein tunnu kiinnostavan reenaajia. Tosi monella tikkujalat ja kehittynyt yläkroppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni rintalihakset ovat miehen kehossa eroottisia alue, vatsa toisena.

Liian monet eivät näe tarpeeksi vaivaa. Itse urheilen monta kertaa viikossa ja kroppa erittäin hyvässä kunnossa ja surullista, että lihaksia löytyy enemmän kuin monilta miehiltä.

Vierailija
44/52 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus. Ilman rintaa, et saa leveitä hartioita etkä paksuja käsiä. Suurinosa hauiksen paksuudestakin tulee ojentajasta, vai teetkö isommilla painoilla hauista kuin penkkiä?

mies52v

Vierailija
45/52 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosi typerälle jos koko kehoa ei ole tasaisesti treenattu. Monilla rintahauispellemiehillä alkaa ryhti kääntyä kasaan, olkapäät eteenpäin kun ei ole tarpeeksi selkäpuolella lihaksia pitämässä pakettia kasassa. yksi tuttu treenasi vain yläkroppaa ja oli kyllä aika naurettavat ne ohuet kalkkunakoivet. Kuulemma jalat on vain juoksemista varten, mutta ei näyttänyt myöskään sille että juoksisi. 

Vierailija
46/52 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosi typerälle jos koko kehoa ei ole tasaisesti treenattu. Monilla rintahauispellemiehillä alkaa ryhti kääntyä kasaan, olkapäät eteenpäin kun ei ole tarpeeksi selkäpuolella lihaksia pitämässä pakettia kasassa. yksi tuttu treenasi vain yläkroppaa ja oli kyllä aika naurettavat ne ohuet kalkkunakoivet. Kuulemma jalat on vain juoksemista varten, mutta ei näyttänyt myöskään sille että juoksisi. 

Taitaa olla nykyään vähissä vain penkkiä treenaavat ja tuohon kropan kääntymiseen talja on oiva apu ja vastaliike

mies52v

Vierailija
47/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaisesti treenattu kroppa on paras. Futareilla ei usein ole niin lihaksikas yläkroppa kuin tosissaan salilla treenaavilla. Todella överi lihas-ja tai rasvamassa ei vaan viehätä.

Parhaalta näyttää sopivasti v:n muotoinen vartalo vahvoilla käsivarsilla ja se, että mahassa ei ole liikaa rasvaa. Myös jalkoja ja takapuolta pitää treenata. Eli rintalihakset ei ole yksinään tärkeät/prioriteetti.

Vierailija
48/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää. Ehkä sitten olen outo, mutta mun mielestäni isot treenatut rintalihakset miehellä näyttää vaan miestisseiltä. En halua lähteä mieheni kanssa yhdessä rintaliiviostoksille. Enemmän innostun käsivarsista, ei mikään superpattijorma vaan sopivasti hauista. Ja titenkin hyvä pylly on aina hyvä pylly :)

Vierailija
49/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaisesti treenattu kroppa on paras. Futareilla ei usein ole niin lihaksikas yläkroppa kuin tosissaan salilla treenaavilla. Todella överi lihas-ja tai rasvamassa ei vaan viehätä.

Parhaalta näyttää sopivasti v:n muotoinen vartalo vahvoilla käsivarsilla ja se, että mahassa ei ole liikaa rasvaa. Myös jalkoja ja takapuolta pitää treenata. Eli rintalihakset ei ole yksinään tärkeät/prioriteetti.

Tuota v muotoa ei saa ilman intensiivistä salitreeniä ja nimenomaan yläkropan treeniä

mies52v

Vierailija
50/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen :)

Esim Dallas magic mike elokuvassa

Vierailija
51/52 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä salilla ollaan omasta ilosta ja oman terveyden vuoksi, ei naisten miellyttämistä varten.

Vierailija
52/52 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on isot rintalihakset t.mies