Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteesi on alkanut? Miten se eteni ensimmäisen tapaamisen jälkeen?

Vierailija
31.08.2012 |

Oliko mies aktiivinen vai sinä? Oliko taukoa vai alkoiko heti tapahtua? Kiitos jos vastaatte.. pähkäilen tässä orastavaa suhdettani.. tuleeko mitään vai ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli itse juttelemaan mulle ja joskus juteltiinkin mutta ei sen enempää siitä syntynyt. Kunnes, kerran minä kännäsin yksin kotona ja kännipäissäni sain päähäni laittaa miehelle tekstiviestin "Panettaa..." No vastaushan oli innokas "Mikä osoite, tuun heti?" ja mies tuli myös. Eikä sen jälkeen lähtenyt - vaiikka käyttännössä pari kuukauttta hänellä oli vielä oma asuntokin niin meillä se on siitä asti asunut.

Mutta jos minä en olilsi lapsellista kännisekoiluani tehnyt, ei suhdetta olisi koskaan syntynyt. Mies nimittäin on kertonut tulkinneensa eleistäni ja puheistani alunperin, ettei minua kiinnosta, ja siksi hän ei olisi enää yrittänyt minua mitenkään, ehkä kaverina olisi joskus voinut läppää heittää kun nähdään. Tosiasiassa olin hyvin kiinnostunut mutta ujona ihmisenä käyttäydyin tavatessa vaivautuneesti minkä mies tulkitsi niin että en oikein pidä hänen seurastaan ja haluaisin jo eroon.

Vierailija
2/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisestä sopimuksesta mentiin miehen kaverin asunnolle... sen jälkeen sellaista salanussimista missä milloinkin. Nytkään ei virallisesti yhdessä olla .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän