Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän harmaan rottinkisen puukorin??

Vierailija
31.08.2012 |

Onko jollekin tullut vastaan nettikaupoissa tai muualla, en löydä mistään???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis jostain löydät jonkin toisen värisen.

Vierailija
2/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis jostain löydät jonkin toisen värisen.

näy sieltä väleistä, aika hankalan kuuloista. Mahtaako "pärekoria" pystyä maalaamaan myös samalla maalilla? Siinä ei ole niitä rakoja niin näkyvissä ja alkup. väri ei näy niin hyvin vahingossa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tietämättömyys :D juu, maalaamalla saa minkävärisiä vain. Mattapohjaisella maalilla tai kirkkaalla maun mukaan, itse maalasin juuri vanhan rottinkisen "klassikko"-lehtitelineen mattamustaksi ja hieno tuli. Nyt vuorossa tytön huoneen metallinen seinälamppu, mistä tulee pinkki. Eli Bauhaus, rautakaupat ym myy spray ( EI SIIS SUDILLA :) !!) maaleja ja noudata ohjeita. :)

Vierailija
5/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttipuistossa,samoin katsoin Iskussa

Vierailija
6/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tietämättömyys :D juu, maalaamalla saa minkävärisiä vain. Mattapohjaisella maalilla tai kirkkaalla maun mukaan, itse maalasin juuri vanhan rottinkisen "klassikko"-lehtitelineen mattamustaksi ja hieno tuli. Nyt vuorossa tytön huoneen metallinen seinälamppu, mistä tulee pinkki. Eli Bauhaus, rautakaupat ym myy spray ( EI SIIS SUDILLA :) !!) maaleja ja noudata ohjeita. :)

Olen toki maalannut paljonkin meillä huonekaluja, koria en ole ja siksi mietin miten maali pysyy rottingissa kun siihen kohdistuu voimakasta kulutusta puista ja kantamisesta.

Vierailija
7/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea metsästykseen!

Vierailija
8/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aadasisustuksessa oli ainakin säilytykseen kelpaavia

Vierailija
9/9 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin että ensin pensselillä ( halvempaa maalia) ja sitten spray maalilla loput/ kaikki hankalat välit. Mutta voi sillä spraymaalilla koko korinkin maalata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi