Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihaninta raskauden ja synnytyksen jälkeen?

Vierailija
30.08.2012 |

Jos siis tietenkään ei vauvaa lasketa mukaan! :)

Musta se suihkussa käyminen siellä sairaalass, aah se oli kyllä ihanaa. Ja mahallaan nukkuminen!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sä mun huonekaveri lapsivuodeosastolta kun siellä ollessa oikein yhteistuumin ihasteltiin suihkussakäymisen ihanuutta. :D

Vierailija
22/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahallaan nukkuminen, juokseminen, viini ja homejuusto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun pystyy kääntämään kylkeä unissaan heräämättä siihen. Se, kun sängystä tai sohvalta ylös nouseminen ei ole kivulias ja vaivalloinen urakka. Se, että ulos lähtiessä ei tarvitse koko ajan etsiä vessaa.

Vierailija
24/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ois kannattanut hankkia lapsia :) Mutta hyvin oon ne hoitanut ja niitä rakastan.

Vierailija
25/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankka biletys kavereiden kanssa. Tuli parpeeseen ja hauskaa oli :)

Vierailija
26/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oli niin iso että oli jatkuvasti vaikea olla, painoi keuhkoihin.

Mitenkään päin ei ollut hyvä olla. Pienen kävelyn jälkeen hengästyin ja huimasi ja oksetti. Helpotti heti synnytyksen jälkeen.

Vatsallaan en pystynyt nukkumaan ennen kuin noin 5kk synnytyksen jälkeen. Rinnat olivat niin suuret ja täynnä maitoa.

Vierailija
27/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah, muistan vieläkin sen mahtavan tunteen kun synnytyksen jälkeen pystyi lorottamaan kerralla varmaan puoli litraa, eikä heti pöntöltä noustua ollut uudelleen pissahädän tunne! :)

mulla ei kyllä toi mahallaan nukkuminen sitä paitsi onnistunut, kun täydet rinnat teki kipeetä. mut imetyksen jälkeen sitten taas kyllä!

Vierailija
28/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti synnytyksen jälkeen. Ihan parasta. Ei oo ruoka koskaan maistunut niin hyvältä kuin silloin. Ja molemmilla kerroilla oli sama juttu.

Vierailija
29/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tissit paisuivat maidosta. :(

Vierailija
30/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun hoitajat toi aamiaisen sinne synnytyssaliin. Oli kova nälkä ja jano, ja tuntui mukavalta kun kätilö kehoitti juomaan reilusti, oli niin huolehtivaista... Mä olisin kaivannut enemmänkin hemmottelua, mieheni ei vaan oikein näköjään osaa, vaikka muuten hyvä mies on ja isä.

Vierailija
31/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukuin mahallaan vielä viikko ennen synnytystä.

Kysymykseen pakko vastata, että drinksuttelu kavereiden kanssa :D Ja oman kropan takaisin saaminen.

Vierailija
32/34 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan tässä parin viikon sisään, mutta voi kun odotan mahallaan nukkumista!

Vierailija
33/34 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaan tutustuminen, imetys. Se kun mies ja lapset kävivät katsomassa sairaalassa, mutta lähtivät kuitenkin kotiin ja itse sai jatkaa lomailua ja löhöämistä siellä :D.

Sitten, kotiin meneminen kun sai mennä kotiin oman perheen luokse ja mies oli siivonnut koko kämpän lattiasta kattoon ja ostanut kukkia.

Vierailija
34/34 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pää ei olisi kestänyt enää yhtään yötä siellä metelissä ja jatkuvasti joku ravasi huoneessa ja sytytti yölläkin valoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi