Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten myöhään ovat menkat joillain alkaneet?

Vierailija
30.08.2012 |

Tuli tällainen kysymys mieleeni, kun luin ketjua siitä, miten nuorina jollain oli menkat alkaneet.

Itselläni alkoi jo 11vuotiaana, mutta tyttäreni on jo 14,5 v eikä ole vielä menkkoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,5-vuotiaana, olivat alkuun vielä vähäiset ja tulivat harvakseltaan. Ekan vuoden aikana varmaan kolmet menkat.

Vierailija
2/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä luokkakaverilla 15-vuotiaana. Me olimme ne pienikokoisimmat tytöt. Jostain kuullut viisauden, että tytön painon tulee olla noin 40kg ennen kuin menkat voivat alkaa. Tiedä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hoikka.

Vierailija
4/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten myöhään ovat menkat joillain alkaneet?

Tuli tällainen kysymys mieleeni, kun luin ketjua siitä, miten nuorina jollain oli menkat alkaneet.

Joskus tosi myöhään illallakin.

Vierailija
5/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan olin muuten fyysisesti kehittyny siin seiska kasi luokan välisenä aikana mut menkat alko päivää enne ysin päättäjäjäisiä.

Siihe mennes olin panikoinu epänormaaliuttanu "ku ne ei ala" jo pari vuotta. lääkäri oli sanonu et jos 16 vuotiaana ei oo alkanu pitää mennä gynelle, ja sitäkös vasta pelkäsin et sinne pitää mennä :D

Lääkäri epäili sillo et keliakiani ja perinnöllisyys (äidillä alko joskus 14-15v) hidasti sitä.

Vierailija
6/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä alko 11-vuotiaana, mutta mulla vasta 15,5-vuotiaana ja ekan pari vuotta tuli harvoin ja niukkoina. Karvoitusta kuitenkin oli ja lantio leveni sun muuta. Molemmat oltiin alipainoisia.

Vierailija
7/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei fyysistä vikaa. urheilija, pieni rasvaprosentti ja kova rasitus.

Vierailija
8/8 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,5-vuotiaana, olivat alkuun vielä vähäiset ja tulivat harvakseltaan. Ekan vuoden aikana varmaan kolmet menkat.

14v. alkoi myös.