Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

salapoliisin hommia

Vierailija
30.08.2012 |

Millä keinoin voi ottaa yhteyttä ihmiseen niin ettei hän saa tietää kuka minä olen? Olen tehnyt omia pohdintojani mutta onko jollain ehdottaa hyvää tapaa?

En aio kyseistä ihmistä uhkailla tai muutenkaan laittomasti toimia, tahdon vain kertoa hänelle asian joka hänen täytyy saada tiedää mutta olisi vahingollista meille molemmille jos joku saisi tietää minun puuttuneen kyseiseen asiaan.

Parhaat ideanne nyt salapoliisimammat!! täällähän on nähty vaikka mitä väijytys tarinoita :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää olla käyttämätön puhelin? Kysyn siis uteliaisuuttani.

Edelleen uteliaana ihmettelen, miten poliisi saa tietoonsa jos ostat prepaidin käteisellä joltain Ärrältä, sen jälkeen lähetät viestisi ja sitten heität liittymän roskiin.

Oletko jotain rikollista toimintaa suorittamassa? Kai otit huomioon, että sun ip-osoitteesi saadaan koska tahansa selville. Siis näiden kyselyviestiesi.

Eli parempi kun unohdat koko jutun, jos se ei päivänvaloa yhtään kestä.

Vierailija
22/23 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai otit huomioon, että sun ip-osoitteesi saadaan koska tahansa selville. Siis näiden kyselyviestiesi.

Hehheh, aivan. MUTTA: jos asia tosiaan menisi poliisille saakka niin ette varmaan tulleet ajatelleeksi, että eihän poliisi osaa 99,999 % todennäköidyydellä mitenkään yhdistää tätä avausta siihen mahdolliseen keissiin. Miten poliisi löytäisi tämän viestin ja osaisi yhdistää ko. caseen? Meinaatko että joku rikostutkija googlaa "miten lähetän viestin anonyymisti" ja sit - TADAA - löytää tämän viestiketjun ja selvittää ap:n IP:n...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on vielä pre-paid.... eikä se pre-paidkään ole mun omalla nimellä otettu, vaan yhden Venäjällä asuvan venäläisen nimellä. Satavarppina ei kukaan pysty jäljittämään (tai ehkä KRP, mut

sit oltava aika painava syy :) ).

Paljon maksat??

Ps. En ole hankkinut hämärätarkoituksiin, vaan tartten sitä aina joskus Venäjällä, ja omalla nimellä en saanut ottaa kun en asu siellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme