Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
30.08.2012 |

En tiedä yhtään mitä teen elämälläni. Olen 20-vuotias lähihoitaja. Olen tällä hetkellä kaupanalalla työharjoittelussa, koska oman alan hommat eivät todellakaan enää napanneet! Vaikka olenkin nyt kaupan alalla töissä, niin en kuitenkaan tiedä haluanko tehdä sitäkään lopun elämääni. En kuitenkaan halua vain lojua kotona tyhjänpanttina. Haluaisin myös lähteä opiskelemaan, mutta kun en tiedä, mitä haluaisin tehdä työkseni pidemmän aikaa, niin en haluaisi lähteä opiskelemaan mitään alaa "turhaan". Olen ihan hukassa, tuntuu että kaikki kaverini ovat päässeet elämässään eteenpäin ja minä junnaan paikoillani. Kaikilla tuntuu olevan selvät sävelet tulevaisuuden suhteen.. Onko kukaan muu koskaan tuntenut samoin? Vai olenko ainoa... :( Ja mitä minun kannattaisi nyt tehdä, odotanko, että keksin mikä olis se mun juttu? Vaikka siinä kestäisi kauankin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta kolmekymppinen. Mulla on amk-tutkinto ja toinen ammatillinen tutkinto. Molemmat periaatteessa samalta alalta. En oikeastaan enää halua tehdä alan töitä, kun opintojen jälkeen ajauduin tekemään vähän muunlaista hommaa. Noh, en näe itseäni tekemässä harrastuksiini liittyvääkään työtä. Mutta en myöskään tiedä mitä tässä iässä sit viitsisi opiskella. Rahaongelmahan se pitkälti on.

No pointti oli lähinnä se, että sitä se on joskus vanhemmillakin. Ja, että sinulla on vielä reippaasti aikaa tehdä mitä vain. Jos olet sinkku tai muuten riippumaton, suosittelisin ulkomaille lähtöä. Itselläni se on jo mahdoton ajatus, vaikka sitä olen aina toivonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi