Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehesi sanoisi sinulle

Vierailija
30.08.2012 |

"hakkaa itsesi vitun lesbo". Sellaista sain äsken kuulla:(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä puhuisi minulle tuohon tyyliin. Ei sinunkaan tarvitse tuollaista kuunnella.

Vierailija
2/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin aivokasvainta tai alkavaa aivoinfarktia tai muuta persoonallisuuteen vahvasti vaikuttavaa sairautta.

En voisi kuvitella, että mieheni muuten voisi tuollaista sanoa kenellekään naiselle.

Ap, hakeudu sitten vaikka turvakotiin jos ei mitään muuta paikkaa tosiaan ole minne mennä. Älä ainakaan haaskaa omaa ja lapsesi elämää tuollaisen uhkaavasti käyttäytyvän miehen kanssa. Ihan oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin ja epäilisin hänelle tulleen kasvaimen tms päähän. Jos oikeasti puhuisi minulle noin, niin vaikka kuinka sattuisi,lähtisin pois.

Vierailija
4/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.turvakoti.net/site/

Usein väkivalta olisi mahdollista estää, jos perheen jäsenet ottaisivat yhteyttä turvakotiin jo, kun tuntevat olonsa uhatuiksi tai epäilevät, etteivät pysty hallitsemaan tunteenpurkauksiaan.

Vierailija
5/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lähtisi mies vaihtoon saman tien.

Vierailija
6/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti, joku kaveri tietää jonkun paikan, neuvolassa osataan myös neuvoa.

Sä vain annat lapsesi kasvaa kieroon, kun sallit tuollaista.

Jos mun mies sanoisi noin, niin joko mä pakkaisin hänen tavaroitaan tai sitten omia ja lasten. En todellakaan sietäisi tuollaista kohtelua.

Vierailija
7/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siskoni tai vanhempieni luo lasten kanssa. En todellakaan olisi noin kypsymättömän poian klopin kanssa...pahasti vielä murrosikä päällä.

Miettikööt mies yksin, mitä tulikaan sanottua...

Vierailija
8/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottehan te oikeassa että ap:n pitäisi lähteä heti jne. MUTTA rivien välistä voi lukea ettei ap ole mihinkään lähössä. En sit tiedä mitä se odottelee ja mitä pahempaa pitää tapahtua ennen kuin ymmärtää häipyä.

Ilmeisesti sulla ap ei ole minkäänlaista omanarvontuntoa? Kerro mulle MIKSI sä et lähe? Rahan takia vai? No, elämä on valintoja. Kai tuo on sitten sellainen elämä jonka sä halusit.

Vierailija
9/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästyisin ja sit kysyisin et kuis se pitäs tehdä...siis kuinka lesbo hakkaa itsensä?

Vierailija
10/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti lapsia tämän urhean alfa-uroon kanssa. Ah, ihan tässä pillu kostuu itseltäkin kun ajatteleekin noin romanttisia sanoja. Älä vain päästä irti noin harvinaisesta miehestä, oikea löytö! Olen vähän kade.

Vierailija
11/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottehan te oikeassa että ap:n pitäisi lähteä heti jne. MUTTA rivien välistä voi lukea ettei ap ole mihinkään lähössä. En sit tiedä mitä se odottelee ja mitä pahempaa pitää tapahtua ennen kuin ymmärtää häipyä.

Ilmeisesti sulla ap ei ole minkäänlaista omanarvontuntoa? Kerro mulle MIKSI sä et lähe? Rahan takia vai? No, elämä on valintoja. Kai tuo on sitten sellainen elämä jonka sä halusit.

Aikuinen tekee itse omaa elämäänsä koskevat päätökset. Ikävä kyllä lapset ei pääse tuota valintaa tekemään.

Ap ihan varmasti tietää, että miehen käytöksessä on kaikki varoittavat merkit ilmassa. Kohta ap saa jo turpaansa, ellei jo saa.

Mutta minkäs teet. Aina löytyy naisia, jotka haluavat elää noin.

Vierailija
12/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan absurdia olisi kuulla tuollaista miehen suusta.

Vierailija
13/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydän oman asunnon.

Vierailija
14/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siskoni tai vanhempieni luo lasten kanssa. En todellakaan olisi noin kypsymättömän poian klopin kanssa...pahasti vielä murrosikä päällä.

Vierailija
15/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä enää ikinä olisi siihen missään yhteydessä. Tuollainen puhe on kuvottavaa, sairasta, jopa vihamiehelle saati rakastetulle.

Vierailija
16/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtisin.

Vierailija
17/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit, joissa väitetään,että ei olisi ikinä ottanut miehekseen moista.....mulle ei ainakaan kukaan kertonut, että tämän miehen suusta kuulisin törkeyden silloin ja silloin....

Vierailija
18/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit, joissa väitetään,että ei olisi ikinä ottanut miehekseen moista.....mulle ei ainakaan kukaan kertonut, että tämän miehen suusta kuulisin törkeyden silloin ja silloin....

Ja kuuntelet sitten noita törkeyksiä silloin ja silloin ja silloinkin? Jos jäät kuuntelemaan, hyväksy se.

Vierailija
19/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele tuollaista. Jos tulee useasti tuollaista tekstiä niin lähtisin eri osoitteeseen.

Vierailija
20/21 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin aivokasvainta tai alkavaa aivoinfarktia tai muuta persoonallisuuteen vahvasti vaikuttavaa sairautta.

En voisi kuvitella, että mieheni muuten voisi tuollaista sanoa kenellekään naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme