Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta 165€ maksavat kengät kalliit?

Vierailija
30.08.2012 |

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun mielestä suht kalliit, mutta tuon hintaiset laadukkaat (ja törkeän hyvän näköiset ;) ) nahkanilkkurit ostin viime vuonna. Laadukkaista syys/talvi nahkakengistä joutuu kyllä maksamaan monesti pitkästi päälle satasen.

Vierailija
62/68 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kalliit. Ostan mieluumin laadukasta joka kestää useamman vuoden kuin huonolaatuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:06"]

Jos ovat oikeaa nahkaa niin eivät.

[/quote]

Tai jos ovat vegaaniset , niin eivät :)

Vierailija
64/68 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttötarkoituksesta ja laadusta. Kunnon talvikengistä ihan kohtuu hinta, mutta jos on vaikka yksiin juhliin tarkoitetut korkkarit, jotka jää kaappiin pölyyntymään, niin onhan tuo aika suuri hinta. 

Vierailija
65/68 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nettikauppoja katella. Nuo kookengän kengät on puolet halvempia ulkomailta tilatessa ja postikulut pari kymppiä vaikka ottais paritkin kengät

Vierailija
66/68 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehenä yleensä Eccon mukavat peruskengät. Maksavat nykyään 120-130 euroa. 165 kuulostaa vähän fiinimmältä, mutta kyllä vähän merkkisemmät popot voi maksaa. Noita homojen nahkakenkiä en ymmärrä. Naureskelen aina talouslehdelle kun se yksi pelle sinne kirjoittelee homojen nahkakenkämuodista ja kankaista

Vierailija
67/68 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä nuori ja myyjän töissä, ja minulle kalliit kengät ovat 80€+. En ole koskaan ostanut yli 80€ kenkiä, mutta nyt olen talveksi suunnitellut jotain sen hintaluokan tapaista, aidolla nahalla.

olen kyllä muutenkin pihi, ostan Leviksetkin uutena vain, jos satun saamaan alle 70€. (Tapahtui pari pv sitten ja sain alennuskoodin käteeni).

N.22

Vierailija
68/68 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvat kengät 5-15e

keskihintaiset kengät 15-30e

kalliit kengät +50e

en kyllä ole ikinä ostanut yli satasen kenkiä, kalleimmat jotkin 80e talvikengät joita käytän lie 8:tta vuotta, vaikka ovatkin vähän rikki vaan oli niin perkeleen kalliit että käytämpä silti :P

yleensä ostan jotain 20-40e kenkiä, kestäähän ne 0.5 - 2v, yleensä noin vuoden. en pidä paksupohjaisista kengistä ja räpylä on leveä kuin mikä, niin se osaltaan rajoittaa valintaa tietynlaisiin ja hintaisiin kenkiin.

Jotkut kalliit 100+ kengät kyllä näyttää kivoilta, mutta eipä ole varaa ikinä moisiin kun aina on työtön tai opiskelija tässä maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi