Tuossa on yhden luuserin blogi
Kommentit (26)
ettei ole ystäviä. Kuka nyt tuommoisen kanssa haluaisi ystävä olla!
Todella hienoja valokuvia! Kirjoittajalla on lahjoja.
Heh, ei todellakaanole hienoja kuvia, ihan hirveitä! t. ammattilainen
Pitää siis olla ns. "ammattilainen", että voi kertoa pitävänsä jostain?
Minusta on hienoa, että isä pitää blogia ja kirjoittaa tavallisesta elämästä. Ei tarvitse kommentoida, jos ei kiinnosta.
Kuka luuseri kirjoittelee tautisesta mulkustaan blogiinsa?
Tee sitte ite parempi kun kerran olet niin hauska ja mielenkiintoinen ihminen. Ole esimerkiksi muille.
Millainen ihminen haukkuu toisia netissä anonyymisti luuseriksi? Ainakin tyhmä, sivistymätön, ymmärtämätön, ilkeä ihminen. Sanalla sanoen LUUSERI.
Nyt mulla on vaan mielikuva jostain miehestä vetelemässä voidetta kikkeliinsä...
Millainen ihminen haukkuu toisia netissä anonyymisti luuseriksi? Ainakin tyhmä, sivistymätön, ymmärtämätön, ilkeä ihminen. Sanalla sanoen LUUSERI.
Idioottihan ap on :D. Olisi pitänyt olla kunnon suomalainen mies, aiheena kalja, makkara ja isänmaa, penkkipunnerrus, kädenvääntö yms. Sellainen olisi ap:n mielestä ollut tosi mies ;). Kuuluuhan ap:kin wt-piireihin! Ammattina tietty poliisi, palomies tai panomies :D.
Nyt mulla on vaan mielikuva jostain miehestä vetelemässä voidetta kikkeliinsä...
No ne lällättäjät, joita koulussakin oli, ovat sitten siirtyneet tänne - totetuttamaan sitä ominta itseään. Minä pidin: rehellinen blogi ja kissojen kuvat hellyttäviä:)
Vai muotia ja matkustelua?
Jokainen voi pitää blogia ihan omaksi huvikseen ja ihan sellaista kuin huvittaa. Minusta tuossa blogissa ei ole mitään vikaa. Ihana isä ja puoliso varmasti!
Joku sekopää näyttää tehtailevan oikein urakalla blogienhaukkumisaloituksia.
Ap, mikä sun diagnoosi on?
ei yhtään haalarikuvaa lapsesta ilman päätä!!!!
epäilen että ihottuma olisi pippelissä, tuskin siitä palaa pois leikataan.:)
Vaikuttaa elämäänsä hyvin tyytyväiseltä ja onnelliselta ihmiseltä. Sinulla on ilmeisen paha olla kun tuot tällaista mollattavaksi.
ja mikä tuosta teki kiinnostavamman on se, että sitähän kirjoittaa koti-isä!
Isyydestä ?
Posted on elokuu 29, 2012
Olen ollut jo 8kuukautta koti-isänä. Enkä ole päivääkään katunut. Kun sitä olisi todennäköisesti pitänyt olla tämä aika työttömänä. Olen tässä ajassa oppinut jopa jotain kokkaamaankin. Suosittelen kyllä kaikille isille jotka miettivät, että miltä tuntuisi jäädä muksua hoitamaan kotiin. Meidän muksu on nyt yli kaksi vuotta, aivan kauheen nopeasti on pari vuotta kulunut. Vaikka aina alussa on hankalaa, mutta kaikki hankaluudet on voitettu.
Minä rakastan sinua rakas vaimoni ja rakas pikku tyttäreni ?
ole hienoja kuvia, ihan hirveitä! t. ammattilainen