Mieheni on koukussa tietokoneeseen saamari!
Miten irrotan äijän koneen äärestä? jos ei ole läppärillä on iPhonella pelaa tai jotain muuta (ei siis tee koneella töitä tms). Minulle jää kodin, lapsen ja eläinten hoito. Olen 110 % kyllästynyt ja eron partaalla. Koskaan emme tee mitään. Ei lähde lenkille niin että koko perhe lähtisi ihan muuten vaan, on kuulemma typerää kävellä ilman päämäärää... Viikonloppuisin haluaa vaan kuunnella musiikkia ja juoda olutta, baariin ei lähde vaan istuu möllöttää kotona. Viikollakin valvoo aina älyttömän myöhään (tietokoneella). Miten potkia äijää persuksille muuta kun lemppaamalla, ero uhkaus on jo annettu ja ei toiminut. (äijä on vähän iso teini jossa minä hoidan kaiken ja en minäkään aina yksin jaksaisi). Joskus sitten käy niin että istun itsekin työpäivän jälkeen sohvalla ja lapsi saa pakasteesta pyttipannua tai jotain edellisen ruoan jämiä. Sitten hampaita kiristellään loppuilta kaikki kun ilta menee hitaasti kun ei tehdä yhtään mitään. Alkaa vähä menemään pinna.
Kommentit (2)
se vaan kokee palkitsevimmaksi tavaksi viettää vapaa-aikaa koneen käytön, eikä siinä ole mitään sen pahempaak uin että lukisi vaikka kirjoja. Mutta osansa kotitöistä toki pitäisi aikuisen taloudessa hoitaa, vaikka toki itse kukin mieluummin vaan tekisi jotain muuta, koska muuten se toinen puoliso joutuu tekemään kohtuuttomasti niitä tylsiä hommia. Symppaan kyllä miestäsi muuten kuin tuossa kotityölaiskuudessa, koska olen itse samanlainen. Oon koneella tai iPadilla aina kun mahdollista, koska nautin siitä. En lenkkeile tms koska siitä en nauti. Ja oluttakin viikonloppuna tissuttelen ja nimenomaan kotona, koska minusta baareissa on ikävää, siellä on meteliä ja tungosta, minä nautin olueni mieluummin rauhassa kotona. Se sun miehesi on vaan nörtti, ei mikään koukussa ;-)
Eli varmaan sitten pitäisi etsiä itselleni vähän aktiivisempi puoliso.. Jääköön äijä nörtteilemään yksinään :D
T. AP
se vaan kokee palkitsevimmaksi tavaksi viettää vapaa-aikaa koneen käytön, eikä siinä ole mitään sen pahempaak uin että lukisi vaikka kirjoja. Mutta osansa kotitöistä toki pitäisi aikuisen taloudessa hoitaa, vaikka toki itse kukin mieluummin vaan tekisi jotain muuta, koska muuten se toinen puoliso joutuu tekemään kohtuuttomasti niitä tylsiä hommia.
Symppaan kyllä miestäsi muuten kuin tuossa kotityölaiskuudessa, koska olen itse samanlainen. Oon koneella tai iPadilla aina kun mahdollista, koska nautin siitä. En lenkkeile tms koska siitä en nauti. Ja oluttakin viikonloppuna tissuttelen ja nimenomaan kotona, koska minusta baareissa on ikävää, siellä on meteliä ja tungosta, minä nautin olueni mieluummin rauhassa kotona. Se sun miehesi on vaan nörtti, ei mikään koukussa ;-)