Mikä on koulutuksesi ja mitä teet nykyään työksesi? Rehellisiä vastauksia kiitos :)
Itse olen yo-merkonomi ja tällä hetkellä teen sijaisuuksia päiväkodeissa :) Ihan eri alalla siis, mutta en kaipaa konttorirotaksi enää ollenkaan...
Kommentit (22)
Tosin mulla on se av-alter ego, mikä maisteri milloinkin, joka tienaa huimia summia... ;-) Mut nyt rehellisesti siis.
Liksasta jää hanskaan parisen tonnia, mutta olen ihan onnellinen.
Kouluttauduin mielestäni väärälle alalle.
FK, pph
Oho, mites olet päätynyt tähän?
ja päivähoitajana pk:ssa eli ammattia vastaavassa työssä josta pidän. nyt hoitovapaalla kotona...
Koulutusta vastaavassa hommassa :)
toimin IT-alalla asiantuntijatehtävissä (raportointi, kehitystä ja supporttia).
virka henkilöstöhallinnossa (sihteeri)
On yliopistoopintojakin takana. Ehkä vielä valmistuttuani vaihdan alaa.
Tulevaisuudessa "työskentelen" kotiäitinä, välillä myös "edustusvaimona". Eipä vastaa koulutusta, mutta olen silti mielestäni löytänyt kutsumukseni. ;)
lähihoitaja, työskentelen dialyysihoitajana.
Rakastan työtäni mutta aion vaihtaa alaa, sillä työn toteuttamismahdollisuudet ovat kehnot. Liian vähän määrärahoja- esim. perustarvikkeita kuten huonekaluja ja nenäliinoja ei tahdo saada, itse tuodaan kotoa. Kunpa vanhemmat ottaisivat yhteyttä päättäjiin huomatessaan, että päiväkodeissa toimitaan jaksamisen äärirajoilla..
työ on tappavan tylsää ja olen koko ajan toinen jalka lähdössä muualle. Mutta edut on hyvät ja palkka sama kuin terkkana. Huokaus. Suo siellä vetelä täällä.
Työskentelen psykiatrisen sairaanhoitajana
Alaa en ole vaihtamassa mutta välillä olen miettinyt että voisi kokeilla jotain muuta työpaikka.
Lähihoitaja, tällä hetkellä hoitovapaalla.
Tällä hetkellä näyttelen, ohjaan näytelmiä, teen oppikirjamateriaalia ja laulan+opetan laulua.