Näettekö testissä kaksi viivaa?
Taisi tulla haamu raskaustestiin, voitteko kertoa mielipiteenne, lasketaanko tuollainen vielä plussaksi vai eikö näy mitään? Vähän aikaisin testasin malttamattomana, menkat ei ole vielä myöhässä.. Kuvassa näyttää ainakin mun koneella kyllä haaleammalta mitä livenä.
http://aijaa.com/0069810805182
Kommentit (26)
mutta toivottavasti ei haamuviiva? raskaustesteissähän lukee, että 10minuutin jälkeen ilmestynyt viiva voi olla väärä positiivinen, siksi tulos pitää lukea 10minuutin sisään. Ja jos sen lukee 10 minuutin sisään, niin se ei kait ole edes nimeltään haamuviiva? Vaan ihan viiva vaan! Meillä päin ainakin kutsutaan haamuviivoiksi niitä mitkä tulee myöhemmin testiin.
onnea raskaudesta!
Eikös sellaiset olisi sitten roskishaamuja?
Haamu on tuollainen hailakka viiva. Näen siis minäkin kaksi viivaa. Meilläkin oli aluksi tuollainen, mutta tummeni viikon sisään, ja raskaana siis olin.
Eli onnittelut ap:lle!
Menkat on ollu 2 viikkoa myöhässä. Eipähän ole tarvinnut arpoa viivoja siinä sitten. Toivon toki vilpittömästi ap:lle vauvaonnea! Mutta turhaan siis stressaa näin ennakkoon. Jos olet raskaana, ei se sitä lopputulosta muuta jos vähän odottelet :)
http://aijaa.com/0066110700807
Tommonen mulle tuli 2pvää ennenku menkkojen ois pitänyt alkaa, raskaana olen.
Tollanen tuli myös lähes 2v sitten ja poika täyttin kk sit vuoden =)
Minulla oli ihan sama tilanne 2:ssa testissä. Kolmas testi näytti sitten että "raskaana 2-4viikkoa" Enää 6 viikkoa odotusta jäljellä :) Eli lämpimät onnittelut sinulle!!
Mulla oli samanlainen kun testasin ajoissa ja tulos on nyt 2,5 v ja katsoo just DVD:tä
Tuolta minunkin tesyipuikko näytti tammikuussa...ja kohta masu sanoo poks! ;)
Mulla tuli samanlainen ja alkoi menkat myöhässä tosin :(
tuollainen se on kun alkaa mittailla aikaisin. Eli nyt olet raskaana mutta keskenmenon vaara on suuri. Tuo on jännintä aikaa mutta kahden viikon päästä olet viisaampi. Testaa parin päivän välein niin pitäisi aina vähän tummeta.
Odottelet sitten vaan, alkaako vuoto vai jatkuuko raskaus.
Tee testi viikon päästä uudelleen.
Varovaiset onnittelut, toivotaan parasta!
siinä 2 viivaa. Parin päivän päästä varmasti jo vahvemmat. Onnittelut!
ei mullakaan ole ollut kummassakaan raskaudessa yhtään tuota kummempi viiva aluksi ;) Onnittelut siis ap!
Mun samanlainen "haamu" on nyt 5 v poika! Onnea sinulle odotukseen!
Meidän haamuplussa täytti just 7v : )
Keskenmeno alkoi parin päivän päästä.
mutta toivottavasti ei haamuviiva? raskaustesteissähän lukee, että 10minuutin jälkeen ilmestynyt viiva voi olla väärä positiivinen, siksi tulos pitää lukea 10minuutin sisään. Ja jos sen lukee 10 minuutin sisään, niin se ei kait ole edes nimeltään haamuviiva? Vaan ihan viiva vaan! Meillä päin ainakin kutsutaan haamuviivoiksi niitä mitkä tulee myöhemmin testiin.
onnea raskaudesta!