Unettomuudesta tietävät tai siitä kärsivät!
Tämä alkaa mulla olla jo aika vaarallista touhua. Kärsin siis unettomuudesta, kärsinyt jo useamman vuoden. On ollut aikoja että on saanut nukutuksikin jopa 5 tuntia kerrallaan mikä on mulle paljon.
On kokeiltu monenlaiset unilääkkeet ja mistään ei ole apua. Nukahdan niillä kyllä, mutta herään 3 tunnin päästä täysin, enkä saa enää nukutuksi sen jälkeen ja olo on vain tokkurainen ja huono.
Nyt on taas unettomuus sillä mallilla, että unohtelen asioita. Esim. tänä aamuna lähdin ilman housuja töihin, usein unohdan laittaa kengät jalkaan, hellat unohtuu päälle, sauna jää päälle, lompakko unohtuu kauppaan jnejne.
Syytä unettomuuteeni ei ole löydetty. Kilpirauhasarvot on kunnossa. Mitään stressiä ei pitäisi olla, muutakuin tämä unettomuus. Mistä apu? Auttakaa oikeasti jos osaatte!
Kommentit (28)
Tenoxilla puoliintumisaika on tuplasti pidempi.
Tarkista tietosi!
Monet väittää varmasti täälläkin vastaan,mut sen suurempaa hömppää saa hakea.
Tenoxilla puoliintumisaika on tuplasti pidempi.
Tarkista tietosi!
Imovane on unilääke ei nukahtamislääke. Tenox ja panit luokitellaan samaan kastiin eli rauhoittaviin. Niitä ei lekurit mielellään määrää vaikka vaikutus olisi parempi unettomuuteen. Kai niihin tulee helpommin riippuvaiseksi.
kun on ainakin yksi todella hyvä lääke tenox, jota on esitelty jo aikaisemminkin, toimii, itse otan 30 mg iltaisin, ja nukun heti.
Tietysti tähän tulee lääkeriippuvuus, mutta niitä
ei pidä syödä jatkuvasti. Olen saanut tästä lääkkeestä suuren avun, eikä mielestäni mitään tokkuraisuutta ole aamulla, ihminen on yksilö, se muistettakoon.
kun en huolinut lääkkeitä.
Sama syy kuin edellä; aivojen stressikynnys ylittynyt lapsena umpihullujen, kännissä riehuvien vanhempien takia ja ylivireystila jäänyt päälle.
Ymmärrän toki jos et vielä ole valmis tätä vaihtoehtoa harkitsemaan, defenssit ne pitävät ihmisen koossa kunnes on valmis ne haamunsa tapaamaan silmästä silmään. Ja hautaamaan.Ynnä nukkumaan, aah!
kun en huolinut lääkkeitä.
Sama syy kuin edellä; aivojen stressikynnys ylittynyt lapsena umpihullujen, kännissä riehuvien vanhempien takia ja ylivireystila jäänyt päälle.
Ymmärrän toki jos et vielä ole valmis tätä vaihtoehtoa harkitsemaan, defenssit ne pitävät ihmisen koossa kunnes on valmis ne haamunsa tapaamaan silmästä silmään. Ja hautaamaan.Ynnä nukkumaan, aah!
se on psyykkistä ja alkaa helpottamaan kun alkaa kuunnella itseään aidosti
juu psykoterapia on hyvä, jos siis haluat tietää miltä tuntuu kun nukkuu hyvin:)
Itse esim olen joskus kuunnellut Pertti Pakaraisen laihdutukseen tarkoitettuja hypnoosilevyjä juuri ennen nukkumaanmenoa, ja sen päälle nukun todella hyvin.
Mulla on n. 10 vuoden unettomuuskierre takana, ja kun opin olemaan stressaamatta nukkumisesta, niin nukuin heti paljon paremmin.
niin ehkä sitten toi reikihoito tai vyöhyketerapia. Jos joku osaisi vielä kertoa omakohtaisia kokemuksia, niin olisin kiitollinen!
ap