Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoit viimeksi jehovantodistajille, kun he tulivat ovellesi?

Vierailija
29.08.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vedin oven kiinni.

Vierailija
2/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jaoin heille paikallisen ev.lut. seurakunnan toiminnan esitteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka ikinen lauantaiko te tulette meidän ovikelloa soittelemaan? Eikö sitä jo kerrasta uskota, että ei meitä kiinnosta! Ja eikö tuon lapsen (näytin pientä poikaa) kuuluisi olla ennemmin leikkimässä?"

Ja sitten aikuinen pyysi anteeksi häiritsemistä ja sanoi, mieheni osoittaneen mielenkiintoa. Minä sanoin, että "Hän oli teille vain kohtelias! Ei se tarkoita, että olisi kiinnostunut!"

Pyysivät anteeksi ja sanoivat, etteivät tule enää. Vedin riuhtaisten oven kiinni perässä, niin että pamahti.

Vierailija
4/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ikinä. Mutta kiittäisin varmaan ja sanoisin ettei ko. aate kiinnosta.

Vierailija
5/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisestä ja ainoasta käynnistä on ainakin 10 vuotta.

Vierailija
6/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ota esitteitä. Ja että meillä ei rukoilla.

Vierailija
7/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisentoista minuuttia juteltiin niitä näitä, enimmäkseen kuitenkin surusta. Sain lehdet ja hyvän jatkon toivotukset.

Vierailija
8/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiitos ei tarvita nyt.

Vierailija
9/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se tehosi, sillä viimeisestä käynnistä on lähes 10 vuotta aikaa.

Vierailija
10/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovien strategia on nimenomaan iskeä heikoilla olevaan, esim. eronneeseen tai omaisensa menettäneeseen ihmiseen ja teeskennellä myötätuntoista.

Vierailija
11/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maireasti korostin moneen kertaan, että tästä nimenomaisesta asiasta joudumme aina ja ikuisesti olemaan hänen kanssaan eri mieltä, kun olen harras evankelis-luterilainen. En antanut heille suunvuoroa ja tietysti valehtelin koko homman. Ei ole sen jälkeen näkynyt vuosiin.

Vierailija
12/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovien strategia on nimenomaan iskeä heikoilla olevaan, esim. eronneeseen tai omaisensa menettäneeseen ihmiseen ja teeskennellä myötätuntoista.

Mä tiedän, että käyvät uudelleen, kun ovat käyneet säännöllisesti noin 20 vuotta. Ei se mua haittaa. Mukavahan heidän kanssaan on keskustellla.

Vierailija
13/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sämpylöitä. Pienet aloittivat koulunkäynnin..."

Ovat käyneet useamman vuoden, juttelemme aina kuulumisia ovenraossa ja otan vastaan lehdet.

Vierailija
14/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkoi kysellä kaikkea esiaviollisesta seksistä, jehovien suhtautumisesta siihen jne. Naiset olivat punastelleet aikansa ja lähteneet äkkiä tiehensä :D

Vierailija
15/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" aatteenne on erittäin tuttu minulle, olen ollut ennen Jehovan todistaja, mutta olen eronnut." Jehovan todistajat eivät nimittäin saa olla tekemisissä eronneiden/ erotettujen kanssa

Vierailija
16/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin kirkosta eronnut entinen perusluterilainen, rippikoulunkin käynyt.

Eivät tulleet enää.

Vierailija
17/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat säntäsi karkuun.

Vierailija
18/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin kyllä heiltä esitteet ottaa ja otettuani ne hyvästelin heidät ja suljin oven.

Kyllä minä ihan mielenkiinnosta luen noita lehtisiä ihan mielelläni. Olen ev.lut. uskovainen enkä häiriinny toisten lähetystyöstä.

Keskustella en heidän kanssaan jaksaisi enkä haluaisi, että usein käyvät. Mutta kerran tai kaksi vuodessa on ihan ok.

Vierailija
19/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyvät Vauva-palstalta ja heidänkin kannattaisi etsiä vastauksia sieltä.

Vierailija
20/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä kerran, EI KIITOS!" Laitoin tämän jälkeen ei mainoksia- tarran yläpuolelle tarran, että ei uskonnon tuputtajia. Asumme valtakunnansalin vieressä ja jehovantodiatajia käy joka toinen päivä.. Tänään naapuri pyysi minulta samanlaisen tarran :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi