Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoit viimeksi jehovantodistajille, kun he tulivat ovellesi?

Vierailija
29.08.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ev.lut seurakunnan työntekijä ja etten tarvitse heidän lehtiään.

Vierailija
22/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele kävelemään suoraan sisään niinku muutki, jookos?'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että me ollaan muslimeja ja räjäyttään kohta jehovan todistajien salit taivaan tuuliin. Katsoi vähän ihmeissään :)

Vierailija
24/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, minulla on jo uskonto, johon toinen naisista vastasi vihaisesti, että voi sitä silti tutustua!

Vierailija
25/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin, etten aio luopua uskostani.

Vierailija
26/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi

Vierailija
27/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin, "kiitos, mutta olen kristitty".

Vierailija
28/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkoin, että ollaan vanhoillislestadiolaisia, eikä tarvita heidän opetustaan eikä lehtiä. Ei oo sen jälkeen näkyny

Vierailija
29/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme todella mielenkiintoisen keskustelun Raamatun ennustuksista. Upeata kuinka tuntevat hyvin Raamatun! Sain jopa vastauksia kysymyksiini.

Vierailija
30/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan jt käy ovellasi joka lauantai. Se on aivan varma.

Mä keskustelen heidän kanssaan aina hetkisen, jos ei ole hyvä hetki, sanon heille ja joskus otan lehdet, jos on oikeesti jokin aihe joka minua tavallisena, joskin uskon asioita ajattelevaisena luterilaisena kiinnostaa.

Ei mulle oo ainakaan koskaan tullut tunnetta että liian usein kävisi tai tuputtaisi lehtiään. Ihminen voi silti omata käytöstavat. Samanlailla mä oon ystävällinen muidenkin uskontokuntien edustajille.

Vierailija
31/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat sen olevan erityisesti lapsiperheille. Sanoin että kiitos, mulla ei ole lapsia ja samalla hetkellä hoidossa ollut veljentyttöni ilmestyi taakseni.. En alkanut selittelemään ja he lähtivät äkisti pois.. :D

Vierailija
32/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miespuolinen ystävä avasi oven nakuna, (luuli tulijaa toiseksi) siihen loppui se käännytys yritys.

Vierailija
33/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilataan nettikaupasta ja liimataan oveen tai postilaatikkoon :)

Ei tule kylään. Kuulin kerran että jotkut pitää joulupukkia saatanan renikarnaationa, joten joulukamakin voisi toimia.

Myönnän että provoilen ja ilkeilen nyt asiattomasti. Ärsyttää kun pienelle lapselle aletaan tuputtamaan uskoa ja lehtiä. Se ei ole reilua. Heidän uskossaan olevat lapset ei saisi edes leikkiä tavis-muksujen kanssa. Sit joku "oikea"uskoinen saa hyökätä lapseni kimppuun kun en ole paikalla. Luin lehden jonka poika sai. Siinä ihailevaan sävyyn kerrottiin nuoresta miehestä joka vanhempiaan uhmaten, lyöntejä väistellen karkasi kokouksiin, jne. Ei sopivaa meidän perheelle.

Vierailija
34/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin koiramme juoksi sisältä heitä kohti tervehtimään kovaa ääntä pitäen, eivätkä vielä säikähtäneet. Isommat tuli perässä ovelle ja sieltä lähtivät hiljaa laukkomaan kohti. Siinä vaiheessa ne kaverit kääntyivät jo kiireellä, eikä heitä ole sen jälkeen nähty.

Vierailija
35/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni suunnilleen näin, viime viikolla.

DINGDONG.

Menin ovelle.

Siellä seisoi kaksi naista.

Naiset: "Päivää. Päläpäläpälä ja alkoivat lukea jotain Raamatusta."

Minä: "Kiitos mutta en ole kiinnostunut."

Nainen: "Etkö ole uskovainen?"

Minä: "Kyllä olen mutta en usko kuten te, olen muslimi."

Nainen: "Tässä on tämä vihkonen sinullekin."

Minä: "Kiitos, hei hei" Suljin oven ja vein vihkosen paperikoriin.

Vierailija
36/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään viimeksi soi ovikello ja siellähän ne Jehovat oli.

Vierailija
37/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivathan hiljaa.

Vierailija
38/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teidän uskonne saa nuo ovikelloon heränneet lapset takaisin päiväunille ilman uutta 1h tappelua niin mulla on aikaa vaikka kuinka monta tuntia kuunnella sitä millä ilveellä te sen teitte, jos ei onnistu niin poistukaa kiitos minulla on lapsia nukutettavana" vähän aikaa ne kuunteli lastenhuoneesta kuuluvaa itkua ja totesivat että hyvää päivän jatkoa. Oven kahvaan olivat jättäneet lehtisiä

en ihan ehtinyt ovikella pistämään pois päältä, vaikka normaalisti päikkäreiden ajaksi sen sammutankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi