Päiväkodissa aloitti uusi lapsi, oli vanhempien kanssa tutustumassa :D
Äiti on siis 21, isä 46 :D huomasivat pihalla että kaikki vähän kattoo ;) isä vielä pelottava "prätkä mies" .. Huhhuh, mietin vaan miten nekin on toisensa löytäny! Poika oli 1,5v eikä kävele tai syö itse.. Aika painavalta näytti niin tuskin hoitajat alkaa kantamaan.
Kommentit (50)
Lapsen tarkan iän? Vanhempien iät? Lapsen syömistavat?
Rakkaus ei katso ikää, lapsen hitaampi kehitys ei automaattiesti johdu vanhemmista ja kyllä ne hoitajat päiväkodissa auttavat (heidän pitää auttaa lasta!)
Kasvatushenkilöstön nähtävillä, vain pk:n johtajan. Palvelusopimuksissa ei kysytä vanhempien syntymäaikaa tai hetuja...
Tylsä provo.
Äiti on siis 21, isä 46 :D huomasivat pihalla että kaikki vähän kattoo ;) isä vielä pelottava "prätkä mies" .. Huhhuh, mietin vaan miten nekin on toisensa löytäny! Poika oli 1,5v eikä kävele tai syö itse.. Aika painavalta näytti niin tuskin hoitajat alkaa kantamaan.
Suako niiden pitäis alkaa kantamaan?
ja lukiolaisia löytyy hesen kassoilta..eli antaa kaikkien kukkien kukkia :)
vietiin meidän 1,5v poika tarhaan tänään. Kuvaus sopii muutenkin.
Taidetaan tulla jutteleen lakimiehen kanssa sitten huomenaamulla. Meinasitko ap ottaa saikkua?
Kiitos ketjussa meitä puolustaneille, joillakin sentään on vielä tolkku päässä.
Siellä pk:ssa on varmaan aika paljon henkilökuntaa, vai tiedättekö tarkkaan kenestä on kyse?
Mitäs jos viestin laittoikin joku, jolle pk:n henkilö oli kertonut teistä? Meinaatteko, että poliisilla on oikeasti aikaa alkaa tutkailla kukahan on kirjoittanut teistä näinkin järkyttävän paljastavan tekstin jossa ei ole öhh... mitään loukkaavaa? Faktojahan nuo lienevät?
Mutta ap:lle lohduksi, näitä viestejä tulee AINA näihin keskusteluihin, joku vaan yrittää saada sulle kakit housuun. Aivan varmasti ei ole oikeasti tässä nyt ne tämän päivän vanhemmat joista kirjoitit.
joka on tutustumassa oman lapsensa kanssa päiväkotiin?
Kyllä se pikkuinenkin oppii pian syömään itse ja kohta varmaan käveleekin. Vanhemmillakin tuntuu menevän hyvin, kun yhdessä haluavat mennä tarhaan lasta viemään.
että tekstistä voi tunnistaa ihmisen niin se on vaitiolovelvollisuuden rikkomista. iät noin tarkkaan ja tietoja lapsesta.. voi voi.
kumpi nauraa. Ap vaiko joku muu.