Päiväkodissa aloitti uusi lapsi, oli vanhempien kanssa tutustumassa :D
Äiti on siis 21, isä 46 :D huomasivat pihalla että kaikki vähän kattoo ;) isä vielä pelottava "prätkä mies" .. Huhhuh, mietin vaan miten nekin on toisensa löytäny! Poika oli 1,5v eikä kävele tai syö itse.. Aika painavalta näytti niin tuskin hoitajat alkaa kantamaan.
Kommentit (50)
miten ilkeästi päiväkodin tätit puhuu lapsista ja varsinki niiden vanhemmista :(
Mitähän meistäkin on puhuttu?
kuvailemiesi vanhempien vuoksi vaan siitä miten rumasti puhuit tuosta pienestä jonka ilmeisesti olisi mielestäsi pitänyt taidoiltaan olla sellainen jonka kanssa sun laiskan paskan ei tarvitse tehdä työtä.
Töissähän sinä päiväkodissa olet ,eiks niin?
pojasta noin tarkkaa tietoa?
Säälin lasta, jos olet hoitajana tuolla ja noin kapeakatseinen moukka.
joka täällä testaa ihmisten asenteita tästä keksitystä näkökulmasta.
Joissakin ketjuissa täällä av:lla jotkut on paljastaneet että käyttävät kyseistä taktiikkaa saadakseen kaivettua ihmisten todellisia asenteita ulos ja provoillakseen.
Ei siis ole välttämättä ole hoitsu.
vanhempien äijien wt-vosut täällä vastailemassa vissiin? Mua ainakin ällöttäisi ja samalla säälittäisi se lapsiparka. SAa varmaan kärsiä vanhemmistaan muuallakin katseita ja naurunpyrskähdyksiä.
Ilmeisesti lapsi on tärkeä molemmille vanhemmille, ovat sentään molemmat viemässä lasta päiväkotiin. Ja ikäero...ei sellaisella ole merkitystä jos oikeasti rakastaa toista. Mutta av-mamman toki on sellaista vaikea ymmärtää kun on on miehensä valinnut vain palkkapussin ja aseman perusteella.
MInusta on säälittävämpää, että ap:n kaltaiset ovat tyrskimässä ja nauramassa jossakin vauvapalstalla.
vanhempien äijien wt-vosut täällä vastailemassa vissiin? Mua ainakin ällöttäisi ja samalla säälittäisi se lapsiparka. SAa varmaan kärsiä vanhemmistaan muuallakin katseita ja naurunpyrskähdyksiä.
miten ilkeästi päiväkodin tätit puhuu lapsista ja varsinki niiden vanhemmista :(
Mitähän meistäkin on puhuttu?
ja matalaa koulutustasoa. Sille voi nauraa ihan täällä av:llakin, käy niin selvästi kirjoitustavastasi ilmi.
oli tuo "Poika oli 1,5v eikä kävele tai syö itse". Niin, kävelemään oppiminenhan onkin vanhemmista ja kasvatuksesta kiinni...
Kannattais ap:n, joka nyt vastailee omiin viesteihin muuttaa edes tuota hymiötä
viestin, enkä tasan tarkkaan ole ap.
Sun äo paljastuu siinä, että luulet olevasi joku tajuton sherlokki, kun tunnistat hymiön erilaisista viesteistä :D:D:D.
Vähän sama kuin luulisit kekanneesi yhtäläisyyksiä kahdesta viestistä, joissa käytetään PISTETTÄ lauseiden perässä.
Vinkki sulle, sherlokki:Hymiö on nykyään niin yleinen, että teet itsesi naurettavaksi kuvittelemalla että vain yksi ihminen palstalla käyttää sitä.
Jos et usko, niin perehdy palstaan vähän syvällisemmin. Syvällinen... se voi olla melko uusi sana sulle, googlaa sen merkitys tai kysy siltä 20 vee itseäsi vanhemmalta mieheltäsi :D
Nykyäänhän suositellaan, että vanhemmat ovat muutaman vuoden kotona lapsen kanssa ennen tarhan aloittamista ja elättävät itsensä vaikka parituksella ja huumevelkojen perinnällä.
mainitsemalla ton lapsen syömisen.Ap taitaa olla näitä työllistettyjä luusereita tai lähihoitajaopiskelija joka ei yliopistoon päässyt.
viestin, enkä tasan tarkkaan ole ap.Sun äo paljastuu siinä, että luulet olevasi joku tajuton sherlokki, kun tunnistat hymiön erilaisista viesteistä :D:D:D.
Vähän sama kuin luulisit kekanneesi yhtäläisyyksiä kahdesta viestistä, joissa käytetään PISTETTÄ lauseiden perässä.
Vinkki sulle, sherlokki:Hymiö on nykyään niin yleinen, että teet itsesi naurettavaksi kuvittelemalla että vain yksi ihminen palstalla käyttää sitä.
Jos et usko, niin perehdy palstaan vähän syvällisemmin. Syvällinen... se voi olla melko uusi sana sulle, googlaa sen merkitys tai kysy siltä 20 vee itseäsi vanhemmalta mieheltäsi :D
Noh noh, rauhoituhan rakas teini. Vedä henkeä ja mene ostamaan vaikka tikkari välissä. Lue jotain muuta kuin AV palstaa, saattaisit vielä saada kasvatettua omaa älykkyyttäsi. Ei ehkä tarvitsisi käyttää niitä hymiöitäkään joka välissä, kun osaisit ilmaista itseäsi paremmin.
Voiko mikään olla säälittävämpää, kuin "hih hih minä olen niin nokkela ja älykäs" teini, joka ei todellisuudessa ole mikään penalin terrävin kynä? Ja se viisastelun määrä, mikä pieneen ihmiseen mahtuu...oivoi.
viestin, enkä tasan tarkkaan ole ap.Sun äo paljastuu siinä, että luulet olevasi joku tajuton sherlokki, kun tunnistat hymiön erilaisista viesteistä :D:D:D.
Eikös muuten olekin aika jännä sattuma, että hymiöiden lisäksi sinulla ja aloittajalla on sama ns. käsiala kirjoitusvirheineen kaikkineen? XD
Eikös muuten olekin aika jännä sattuma, että hymiöiden lisäksi sinulla ja aloittajalla on sama ns. käsiala kirjoitusvirheineen kaikkineen? XD
Minä en ole ap. Sille että vainharhoissasi et suostu sitä uskomaan, en voi mitään. Oletettavasti sinulle on joitakin muitakin pään sisäisiä ongelmia? Suosittelen juttelua lääkärin kanssa. Jos et pelkää, että hänkin on varmaan se ap... :D
Hankin ihan oikeasti jotain sisältöä elämääsi, tuollainen harhaisuus on pelottavaa.
kuin VAITIOLOVELVOLLISUUS. Hoitohenkilökunta (oli sitten pk:n, terveyskeskuksen tai vaikkapa sossun) ei todellakaan saa huudella asiakkaiden ikiä, nimiä tai mitään muitakaan asioita ulkopuolisille. Ei keskustelupalstoilla eikä muualla, ei edes nimettömänä, jos on pienikin mahdollisuus, että ko. ihmiset voi yksilöidä ja tunnistaa. Ja tässä todellakin sellainen on.
mainitsemalla ton lapsen syömisen.Ap taitaa olla näitä työllistettyjä luusereita tai lähihoitajaopiskelija joka ei yliopistoon päässyt.
Pk:ssa on töissä lastentarhanopettajia ja sitten lähihoitajia (tai entisiä lastenhoitajia), lisäksi voi toki olla harjoittelijoita yms.
että lehdet kiinnostuvat ja/tai kyseiset vanhemmat löytävät tämän ja toi ap saisi potkut duunistaan? Kukaan tuskin haluaa, että tollainen v-pää hoitaa hänen lapsiaan.
vietiin meidän 1,5v poika tarhaan tänään. Kuvaus sopii muutenkin.
Taidetaan tulla jutteleen lakimiehen kanssa sitten huomenaamulla. Meinasitko ap ottaa saikkua?
Kiitos ketjussa meitä puolustaneille, joillakin sentään on vielä tolkku päässä.
Minä en ole ap. Sille että vainharhoissasi et suostu sitä uskomaan, en voi mitään. Oletettavasti sinulle on joitakin muitakin pään sisäisiä ongelmia? Suosittelen juttelua lääkärin kanssa. Jos et pelkää, että hänkin on varmaan se ap... :D
Hankin ihan oikeasti jotain sisältöä elämääsi, tuollainen harhaisuus on pelottavaa.
Kunhan totesin, että aika jännä sattuma. Tästä vuodatuksesta en kyllä enää uskalla sanoa ääneen mitään päätelmiä, niin mielenkiintoinen kuin reaktiosi siihen olisikin...
vietiin meidän 1,5v poika tarhaan tänään. Kuvaus sopii muutenkin.
Taidetaan tulla jutteleen lakimiehen kanssa sitten huomenaamulla. Meinasitko ap ottaa saikkua?
Kiitos ketjussa meitä puolustaneille, joillakin sentään on vielä tolkku päässä.
ei mennyt läpi. :D :D
Ja kukaan EI voi varmuudella tietää, että mimmi on hoitaja. On se kyllä kumma, miten nää fantasiat täällä aina leviää... ap voi olla aivan missä tahansa muussakin roolissa kuin hoitajana.