Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille sanottu ettei lisää lapsia ohuen kohtuarven vuoksi?

Vierailija
27.11.2005 |

Kahden sektion jälkeen lääkäri sanoi ettei suosittelisi kolmatta. Asia on jäänyt painamaan ja tekisi mieli vielä kolmas lapsi. Onko kukaan uskaltanut tehdä vielä " kiellon" jälkeen? kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu voi revetä supistuksista jolloin sekä sinä että lapsesi olette hengenvaarassa. Käy ainakin ensin toisen lääkärin luona ultraamassa, jos meinaat yrittää.

Vierailija
2/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvällä yksityisellä synnytyslääkärilla tutkituttamassa kalvot ja niiden paksuus. Luontokin korjaa jonkin verran ajan kanssa.

Minulle sanottiin että kolmas sektio on riski. Odotan nyt neljättä lasta viikolla 34.

Lääkärin mukaan lapsi on leikattava ulos ennen synnytys-supistuksia.

Loppu viikot vietän varmaankin synnytys-sairaalassa. Synnytysajankohta määräytyy siten, että lapsivesipunkiolla viikolla 35-36 arvioidaan keuhkojen kypsyys ja leikkausajankohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtu oli läpikuultavan ohut,huomattiin rv33,rv35 sitten pakko oli leikata kun ei tiennyt kauanko kohtu kestää ja istukka takertui arpeen ja kasvoi kohdunseinämän läpi vatsaonteloon,että älä ota sitä riskiä että voi käydä hassusti.Minulle jopa sanottiin että ei tiedä tulenko selviämään.Leikkaus tapahtui Meilahdessa.Raskauden ajan makasin naistenklinikalla ja pelkäsin kuin mun käy.En sinuna tekis,niin pahalta kun se tuntuiskin.

T:3 sektiota

Vierailija
4/4 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOlmannessa sektiossani (ei ollut riskiä tiedossa) ompelu kesti tosi kauan ja lääkäri kertoi vasta seuraavana päivänä syyn - oli niin haperoa, että oli hankala ommella.

Neljäs raskaus tarkottaisi raskauden viimeistä kolmannesta vuodepotilaana - ei tosiaankaan kiinnosta riskeerata eikä houkuttele makaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä