Mitä näistä statussymboleista sulla on kotona?
http://www.iltalehti.fi/asuminen/2012082215985585_an.shtml
vaatehuone
kylpyamme
kahvikone
3d-telkkari
Kommentit (50)
Se meni kyllä niin että se oli iso vaatehuone, poreamme, espressokeitin, 3d telkkari. Mun kaverit rakensi muutama vuosi sitte ja niillä oli uudessa talossa nuo kaikki, paitsi tv, koska niitä ei silloin edes ollut. Meillä on vanha talo ja tavallinen kahvinkeitin ja tavallinen amme, joten ei luxusta lainkaan.
En tiennytkään sen olevan statussymboli :D
Uuteen kotiin tulee pari vaatehuonettakin, jee. Kyllä sitten kaikki näkee että ollaan rikkaita.
Pari status autoa pihalla ja merkkivaatteet.
On toki vaatehuonekin ja tvt on vasta omistushaluinenvuoden vanhat neljässä huoneessa mutta en tarvitse parempaa.
Kahvimaulta olen juntti kun tykkään vaan juhlamokasta ja juon mieluummin teetä tai vettä. Teen keittojutut minulla on viimeisen päälle sitten.
ei ole mitään. Mut olen nyt ostanut Dolce Gusto kahvinkeittimen, jee!
Kylpyamme ja kahvikone on, ja jos ois mahdollista niin ottaisin myös vaatehuoneen. TV:llä ei niin väliä, katson kyllä paljon mutta en välitä tosta 3D-jutusta.
ei ole mitään. Mut olen nyt ostanut Dolce Gusto kahvinkeittimen, jee!
Harmikseni huomasin, että kahvikone on listalla; sen ostimme helppouden takia, nyt ei tarvitse tehdä kuin 2 kuppia kahvia ja nopeasti eikä puolta pannua.
Miksi joku tarvii statussymboleita ?. Vaikka minulla olisi miljoonia niin hankkisin sellaisia asioita joita tarvin ja joista pidän... status ei tule kyllä ollenkaan mieleen.
Ja asutaan vuokralla. Tää nostaakin meidän statusta huimasti :)
mitään. Ennen kyllä oli vaatehuone, mutta kun muutettiin kaksiosta kolmioon niin tässä uudessa asunnossa ei ole.
Mutta jotenkin en osaa pitää vaatehuonetta statussymbolina kun 4 henkeä asui 58 neliön kaksiossa :D. Kyllä se enemmänkin oli välttämättömyys että tavarat saatiin edes jonnekin mahtumaan.
Itse asiassa isot 3d-telkkarit on aika moukkamaisia, ja tuntuu, että naapurustossa niitä hankkivat varmimmin wt-perheet, jotka asuvat kaupungin vuokra-asunnossa ja elävät pätkätöiden varassa.
vaatehuone on, samoin kylpyamme ja Pavoni-espressokone. Telkkari on 46-tuumainen, muttei 3D, koska en tykkää kolmiulotteisuudesta, eivätkä lapsetkaan.
mitään. Ennen kyllä oli vaatehuone, mutta kun muutettiin kaksiosta kolmioon niin tässä uudessa asunnossa ei ole.
Mutta jotenkin en osaa pitää vaatehuonetta statussymbolina kun 4 henkeä asui 58 neliön kaksiossa :D. Kyllä se enemmänkin oli välttämättömyys että tavarat saatiin edes jonnekin mahtumaan.
tähän, kuin luin jutun. Kyse olikin _isosta_ vaatehuoneesta, sellaista meillä ei kyllä ole ollut.
Lasketaankohan niitä :D Pohjapiirustuksissa ne näkyy.
Ylellisyydestä tai statuksesta ei kyllä tietoakaan.
kerrostalokämpässä varsinkin keskustassa joo hienoja kylvyt ja walk-in kaapit mutta jossain peltolähiön perinnetalossa ei tosiaan mitään muuta kuin hohhoijaa!!
Kaikki löytyy paitsi kahvikone.En juo kahvia.
Enpä noita minään luksuskamana osaa pitää. Ihan normaaleja juttuja.
En pidä niitä mitenkään statussymboleina. Ihan tavallisia juttuja.