Hoitajat, syöttekö koskaan syötettävien potilaiden ruoanjämät lautaselta?
Kommentit (20)
En ole vanhainkodissa tai päiväkodissa mutta ei tulisi hoitajana mieleenkään.
häiritsee, kun ihmiset jättävät lautaselle. Puoliksi pureskeltuja pihvejä, osittain syötyjä ranskalaisia ja puolikkaita tomaatteja. Ei hyvää päivää, Afrikassa nähdään nälkää.
t. infektiotautien osastolla töissä.
ja kyselen meinaatko syödä tuon ja tuon, varsinkin jos on joku jälkkäri esim. jäätelö sinä päivänä. Ei tarvi mennä ruokalaan syömään kalliita ruokia eikä raahata eväitä päivästä toiseen ja sairaala säästää jätekustannuksissa.
samoilla käsillä kaivellaan mm vaipan sisusta, niin että kynnenaluset on paskaa täys, joten ei kiitos.
kotihoidossakin oli kieltäydyttävä kahvista tms. jos asiakkaalla on hygieniataso alentunut paljon.
Juu, noin minäkin tietysti teen, kuten kaikki hoitajat.
Vastustuskykyni on tätä luokkaa koska olen kolonisoitunut kaikilla mahdollisilla pöpöillä jo valmiiksi. Työnantaja säästää, biojätemaksuissa säästetään. Kaikki voittavat.
joka toisen lusikallisen omaan suuhuni. Sama ruoka, sama lusikka ;)
Jos on runsaasti ylijäänyttä ruokaa, saatan viedä kotiin perheelle illalliseksi. Kaikki potilaat eivät jaksa syödä esim. jälkiruokaansa loppuun, joten kiisseliä saattaa kertyä runsaastikin. Valutan kaikki jäämät isoon pakasterasiaan.
t. toinen infektiotautiosaston nurse, joka välittää egologisista arvoista
häiritsee, kun ihmiset jättävät lautaselle. Puoliksi pureskeltuja pihvejä, osittain syötyjä ranskalaisia ja puolikkaita tomaatteja. Ei hyvää päivää, Afrikassa nähdään nälkää.
t. infektiotautien osastolla töissä.
Täytyy tunnustaa että etenkin pitkillä lennoilla tulee usein viimeisteltyä asiakkaiden ateriat.
En syö kenenkään ruuanjämiä, en kotona enkä töissä.
samoilla käsillä kaivellaan mm vaipan sisusta, niin että kynnenaluset on paskaa täys, joten ei kiitos.
en syö mitään potilashuoneessa ollutta
t sh (ai sorry, muutaman kerran olen tehnyt poikkeuksen tosi asiallisten potilaiden kohdalla, jotka ovat ostaneet mulle karkkipusseja ja suklaalevyjä, ovat tosin olleet siis suljettuja...
tai päiväkodin hoitajat?
koska ei ole tietääkseni sattunut potilaaksi. Jos sattuu, ja nälkä on kova, niin miksi en söisi häntä?
muuten liikkumaan kykenemätön hoitaa. Surullista, kun et syö vanhuksen iloksesi antamaa suklaata.
että voi syödä potilaiden ruuantähteet. Joskus tulee kyllä henkilökunnan kesken riitaa, jos joku saa enemmän.
että voi syödä potilaiden ruuantähteet. Joskus tulee kyllä henkilökunnan kesken riitaa, jos joku saa enemmän.
Jotenkin se on aina ollut näin. Sairaalamaailmassa on vieläkin tätä vanhakantaista hierarkiaa.
Ainaki tos vanhainkodis jossa olin töissä, syötettävien ruuat oli jo ihan soseita kaikki...
Ei kovin houkuttelevan olosia.
Ja muutenkaan en kyllä minkään potilaan tai hoidokin ruuantähteitä menisi syömää.
en edes päiväkodissa.
niin saatte kanssa jälkkäriä! Ja ruokaa saatte paljon enemmän kuin me, sillä eihan me edes saada niihin tarjottimiin koskea. Vähänkin jos siirtää, niin saa vähintään laitosapulaisen niskaansa.
Mutta parhaat palat saa just infektiopuolelta, koska eihän ne potilaat siellä jaksa syödä.
- Lekuri, with sweet thooth
Jos potilas on poissa, vaikka jo uloskirjoitettu, olen syönyt sellaisen ruoan. Siis jos tarjotin ei ole käynyt potilashuoneessa lainkaan.