Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain teininä mustalaisilta turpaan, ov

Vierailija
06.09.2012 |

minut pakotettiin myös seksuaaliseen kanssakäymiseen, (ei yhdyntään) jonka päätteeksi minulta lyötiin huuli halki. naamani oli turvoksissa aika kauan.

isälleni keksin jonkin päättömän selityksen naamaani lentäneestä biljardipallosta (!) eikä hän koskaan sitten kysynyt enempää.

kyllä vieläkin 30:senä mietin miksi minulla oli juuri ne vanhemmat jotka eivät koskaan välittäneet.. :,(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa käyttää isoja kirjaimia lauseen alussa?

Vierailija
2/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa käyttää isoja kirjaimia lauseen alussa?

Että olet etevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuut naama ruvella kotiin, isi kysyy mitä on tapahtunut ja kerrot selityksen.. on ehkä varmasti kysynyt vielä että onkos tuo nyt koko totuus ja olet vastannut että kyllä niin mitä muuta siinä tilanteessa voi. pitääkö jäädä jankkaamaan päivätolkulla samaa asiaa jos sieltä vaikka paljastuisikin karmea totuus. En mä ainakaa voi mun pojalta jokaista mustelmaa ja ruhjetta tentata päivätolkulla. meillä ei aikaa muuhun sitten oliskaan. En mä voi jatkuvasti miettiä että jos se onkin nyt joutunut hakkaajien uhriksi tms. Siihen on pystyttävä luottamaan että lapsi kertoo jos on jotain kerrottavaa. kunhan muistuttaa välillä siitä että muistathan että äidille voi kertoa kaiken mieltä painavan ja en suutu niistä asioista vaan ainoastaan valehtelusta.

Kamalan kohtalon olet joutunut kokemaan.. Mullakin oli omat selkkaukseni 80-90 luvun vaihteessa mustalaisten kanssa mutta ei mitään noin kamalaa.. miehet jätti rauhaan mutta ne naiset (tytöt) oli olevinaan maailman omistajia.

Vierailija
4/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit tapahtuneesta vanhemmillesi?

Vierailija
5/5 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ei edes saanut tietää koska en asunut hänen kanssaan.

Olihan se aika kova ruhje. Jos tarkemmin muistelen niin ei koulussakaan siitä kukaan kysellyt (terkkari kuraattori tms)

Isäni (ja äitini) on tyypillinen 70 luvun nuori jonka kasvatustaidot ovat olleet ihan hukassa.

Onhan näitä paljon kaikkea muutakin. Onneksi oli isoveli joka yritti suojella. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi