Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimii Draken och juvelen?

Vierailija
28.08.2012 |

Onko kokemusta? Tuli mainos kirjeitse. Ainakin noiden nettisivuilla on aika tökeröä suomea.

Onko tämä ihan uusi vaatekerho vai mikä?

http://www.drakenochjuvelen.com/?sida=om&visa=om

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: v 2002->

Vierailija
2/6 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kuuluneet kerhoon jo yli seitsemän vuotta. Kaksi lasta saa perheessämme tällä hetkellä vaatepaketteja. Olen ollut suurimmaksi osaksi erittäin tyytyväinen. Vaatteet ovat kestäneet hyvin, housun vyötäröt ovat säädettäviä jopa koossa 140 (erittäin tärkeää hoikalle pojalle) ja suurin osa on myös mielestäni kivan näköisiä. Pojille on ollut esim. hauskoja auto ja monsterikuvia, tykkään että lasten vaatteet on iloisia ja sopivalla tavalla lapsellisia. Osa vaatteista taas on sellaisia siistimpiä, kauluspaitaa ja siistimpää farkkua tai sammaria, joten vaatteita saa moneen käyttöön. Ehkä 1-2 pakettia vuodessa on sellaisia, etten ole tykännyt yhtään esim. väreistä, mutta ne saa helposti peruttua tai palautettua. Kerhosivut ja kirjeet ovat välillä hauskaa luettavaa, kun on noita käännösvirheitä, mutta minua se ei haittaa. Jotenkin minulla on käsitys, ettei kyseessä ole kovin suuri yritys, joten en oleta, että heillä olisi mitään suomenkielentaitureita palkkalistoillaan. Olen itse pari kertaa soittanut tuonne ja laittanut sähköpostia kouluruotsillani ja ystävällisiä vastauksia olen saanut ja asiat ovat selvinneet. Nettisivuilta näkee aina seuraavan kuun paketin vaatteet ja peruutus käy netistä helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kerho vielä toiminnassa? Kun ei linkki ainakaan avaudu..

Vierailija
4/6 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vielä toiminnassa?kun ei linkki ainakaan avaudu..

Vierailija
5/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikaisemmin Du&Jag. Hyvin toimii, olen tilannut sieltä vaatteita jo kohta 9 v. Vaatepaketit tulevat molemmille lapsilleni kerran kuussa. Vanhempi alkaa kasvaa yli kerhon enimmäiskoosta (140 cm), mutta nuoremmalle tilailen edelleen. Vaatteet ovat olleet hienoja ja kestäviä. Kuukauden paketti on etukäteen sivuilla nähtävillä ja sen voi halutessaan perua.

Vierailija
6/6 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen eivät ainakaan enää toimita vaatteita, mikä on harmi, koska mekin olimme n. 8 vuotta asiakkaita sekä tyttärellemme että pojallemme. Tuli ilmoitus keväällä/kesällä viime vuonna, että loppuu. Olivat todella hyviä vaatteita, kivoja ja kestäviä. Vielä on molemmilla niitä käytössä. Vaikka tyttö on jo yli 140 cm, menee ne vielä hyvin, koska olivat reiluja kokoja. Pitää jossain vaiheessa myydä niitä kirpparilla (osan olen antanut pois), koska eivät käytössä ja pesussa oikeastaan ole menneet miksikään.