Ehdotin miehelleni, että olemme vain ystäviä ja perheenjäseniä ja lopetamme
romantiikan ja seksin. Odottamisesta tuli vain paha mieli. Romantiikkaa ei ole näkynyt aikoihin ja mies vaihtaa seksinkin usein ex-tempore lenkille lähtöön tai jutustelee vaikka tuttujen kanssa, kun minä odotan sängyn laidalla. olen kuin mieheni mieskaveri (vaikka hän seksiä joskus haluaakin). Hän kohtelee minua ihan kuin miehiä vaikka olen hyvin naisellinen nainen. Tarvitsen viettelyä ja romantiikkaa.
Ei tämäkään kivaa ole. Nyt minä olen "hyvä jätkä". Kuinkahan tämä olisi pitänyt hoitaa?
Kommentit (47)
kait se on tämä pikkulapsi aika ja se.ettei me päästä kahdestaan koskaan mihinkään,ni unohtuu käsite romantiikka..
hommaa lapsenvahti, käytä luovuutta, kehtaa !
Isän ja äidin suhde on lasten oikea koti.
Kuka aina jaksaa niitä samoja juttuja. Varmasti tietää, että olet sängyssä odottamassa. Teepä seuraavalla kerralla jotain yllättävämpää. Käytä mielikuvitustasi ja ajattele vaikka miten itse haluaisit sinut yllätettävän. Sinun pitää vietellä miehesi.
Avioliitto on lapsia ja perhettä varten. Missä vaiheessa ihmiset alkoivat elää ikuista nuoruutta? Ei ihme että ollaan niin hukassa nykyään kaikin tavoin ja erotaan heti jos "mulla ei oo kivaa".
Ei avioliitto ole vain lapsia ja perhettä varten vaan kyllä se on miehen ja naisen välinen liitto. Ja romantiikka, rakkaus ja erotiikka on iso osa toimivaa parisuhdetta.
Olen siis eri mieltä. Opetelkaa avoimuutta , puhumista ja toisen huomioimista, muuten se liitto ei kestä.
t. liki viiskymppinen jolla 25 onnellista parisuhdevuotta takana.
Avioliitto on lapsia ja perhettä varten. Missä vaiheessa ihmiset alkoivat elää ikuista nuoruutta? Ei ihme että ollaan niin hukassa nykyään kaikin tavoin ja erotaan heti jos "mulla ei oo kivaa".
ja vieras peitto heiluu miehellä (siis ainakin) heti kun mahdollista. Kerrotko vielä että mikä kohta tarkalleen on se missä ihminen muuttuu epäseksuaaliseksi koneeksi, joka ei muka saisi kaivata aistillista seksiä, romantiikkaa, hellyyttä... Onko se siinä tahdon -sanan jälkeen, mahdollisen lapsen hankinnan jälkeen, riittävän yhdessäoloajan jälkeen?? Mä henkilökohtaisesti olen ajatellut olla Nainen vielä vanhuksenakin, mutta tehkää te toki omilla tavoillanne. Ei ihme jos kiristää... :P
ja mieskin sitä arvostaa, kun kohdalle osuu. Mitään kettinkejä ja poneja en sänkyyn aio raahata, mutta ei meillä tylsää ole. Siitä huolimatta silloin tällöin mies keksiikin jotain muuta tai jää suustaan kiinni, kun minä olen kotona tyrkyllä, kun siis tarkoitus on ollut harrastaa seksiä.
En halua vietellä (aina) ja ottaa riskiä tulla torjutuksi. Olen itse ajatellut, että jos mies tekee aloitteen, niin otan ehdotuksen vastaan - eihän seksissä tarvitse joka kerta olla kyse minusta, vaan se voi olla myös lahja miehelle. Itsetuntoani loukkaa hurjasti se, että mies voi harhautua muihin puuhiin, vaikka olen juuri järjestänyt hänelle K18 peep shown olohuoneessa, josta hän on pitänyt kovasti.
Ja vielä isompi juttu on se, että seksien välillä ei ole romantiikkaa eikä "suhdeliimaa". Me ollaan vain kaverukset ja äiti ja isä. Olen syntynyt prinsessaksi mutta mun ritarini ei tee hommiaan :)
-ap
Kuka aina jaksaa niitä samoja juttuja. Varmasti tietää, että olet sängyssä odottamassa. Teepä seuraavalla kerralla jotain yllättävämpää. Käytä mielikuvitustasi ja ajattele vaikka miten itse haluaisit sinut yllätettävän. Sinun pitää vietellä miehesi.
erityisesti pidä meidän olohuoneesta vaan siitä viettelystä.
-ap
Miehelle kannattaa sanoa suoraan. Haluaisin helää hierontaa ennen seksiä jne. Haluaisin, että tuot minulle joskus kukkia. Olisin todella iloinen, jos... Tietenkin myös mieheltä kannattaa kysyä, mitä hän haluaa ja millaista eämää toivoo.
Kiireenkin keskellä tarvitsisin sitä kosiskelua. Mies on itsekin sanonut, että hän uskoo, että saisi paljon, jos antaisi enemmän. Mutta hän vain on :(
-ap
Miehelle kannattaa sanoa suoraan. Haluaisin helää hierontaa ennen seksiä jne. Haluaisin, että tuot minulle joskus kukkia. Olisin todella iloinen, jos... Tietenkin myös mieheltä kannattaa kysyä, mitä hän haluaa ja millaista eämää toivoo.
ajan.. suukottaa kyllä aamuisin mutta taitaa mennä tavan puolelle.
Olisn todella valmis hankkimaan seksini muualta.
Kerrot, että liimaa ei ole, olette vain isä ja äiti. Ehkä teidän pitäisi keksiä yhteistä tekemistä miehesi kanssa: yhdesä lenkille, kokataan, leffa vuokraukseen, laskettelemaan... Dinnerille. Jotain mitä teette kahdestaan ilman lapsia? Niistä se liima alkaa koostua jos on koostuakseen. Meillä esim tapana että mies katsoo englanni liigan fudismatseja telkkarista ja antaa minulle samalla hierontaa. Molempien lempihetkiä!
Mutta luettelemasi asiat ovat minusta kaveritekemistä. Kaveruus meillä on, tarvitaan romantiikkaa ja erotiikkaa (enkä tarkoita tankotanssia ja PVC:tä). En ehkä osaa selittää. Se on enemmän tunteiden ilmausta ja tapoja kohdella ja huomioida kuin konkreettista tekemistä. Naisellisuuteni kaipaa hoivaa.
-ap
Kerrot, että liimaa ei ole, olette vain isä ja äiti. Ehkä teidän pitäisi keksiä yhteistä tekemistä miehesi kanssa: yhdesä lenkille, kokataan, leffa vuokraukseen, laskettelemaan... Dinnerille. Jotain mitä teette kahdestaan ilman lapsia? Niistä se liima alkaa koostua jos on koostuakseen. Meillä esim tapana että mies katsoo englanni liigan fudismatseja telkkarista ja antaa minulle samalla hierontaa. Molempien lempihetkiä!
Että avain onnistuneeseen parisuhteeseen, siis sellaiseen jossa seksuaalinen virityskin säilyy vuodesta toiseen, on miehen ja naisen selkeästi erilaiset roolit, käytännössä siis tietynlainen epätasa-arvo. Miehen pitää saada olla miehinen mies ja naisen naisellinen nainen, sillä tavalla asiat menevät luonnollisesti ja yhtään pakottamatta. Feministit ovat täydellisen väärässä.
Kun naisesta tulee "hyvä jätkä", ollaan menty jo aivan väärille teille. Silloin kyllä kannattaakin jo erota.
Että avain onnistuneeseen parisuhteeseen, siis sellaiseen jossa seksuaalinen virityskin säilyy vuodesta toiseen, on miehen ja naisen selkeästi erilaiset roolit, käytännössä siis tietynlainen epätasa-arvo. Miehen pitää saada olla miehinen mies ja naisen naisellinen nainen, sillä tavalla asiat menevät luonnollisesti ja yhtään pakottamatta. Feministit ovat täydellisen väärässä.
Kun naisesta tulee "hyvä jätkä", ollaan menty jo aivan väärille teille. Silloin kyllä kannattaakin jo erota.
analyysissäsi, kun puhut epätasa-arvosta. Ei se, että joku on naisellinen nainen, tee hänestä alisteista suhteessa mieheen.
Seksiä on annettu jokaiselle määrätty määrä. Tämä määrä riippuu siitä miten paljon olet sitä sattunut saamaan. Toinen asiaan vaikuttava asia on tietysti miehesi jolle on annettu myös jonkinlainen annos. Tämä saattaa miehillä vaihdella paljon, enimmillään 100 kertainen määrä sitä on. Sama tietysti naisella.
Jos nyt sattuu kohtaamaan nämä ääripäät niin niin seksin määrä on esim 300 kertainen verrattuna niihin vähän harrastaviin.
Ja sitä on aika vaikea muuttaa, asia vaan menee niinkuin menee
Mutta luettelemasi asiat ovat minusta kaveritekemistä. Kaveruus meillä on, tarvitaan romantiikkaa ja erotiikkaa (enkä tarkoita tankotanssia ja PVC:tä). En ehkä osaa selittää. Se on enemmän tunteiden ilmausta ja tapoja kohdella ja huomioida kuin konkreettista tekemistä. Naisellisuuteni kaipaa hoivaa.
-ap
Naisen pitää itse hoivata ja vaalia naiseuttaan, ettei muutu ns äijäksi. Jos kaipaat hellyyttä ja romantiukkaa: Tee sitä. Yksinkin voi lukea romanttista kirjaa kynttilän valossa, juoda viiniä ja haaveskella. Osta uusia vaatteita, esim joku mekko, käy kampaajalla, piristä ittees. Ei se kukko käskien laula eikä tajuu. Sun pitää selkeesti selittää, että miksi nyt käin ja milta minusta tämä kaikki tuntuu. Jos et saa minkäänlaista vastakaikua, niin lähde vetään. Parusuhde on luollut suhde iilman seksiä.
Me olemme +/- 50v ja olleet yhdessä jo lähes 20v uusperheenä ja ydinperheenä ja kyllä meillä riittää halua ja tahtoa romantiikkaan ja erotiikkaan vieläkin. En voisi kuvitella suhdetta ilman em, vaikka tiedän että suurimmalla osalla ainakin AVn mammoista sellainen elämä onkin. Ei romantiikkaa, ei seksiä ei kumppanuutta. HUH
Tuo tulee pienistä teoista, ei tarvita ruusuja eikä fakiiria makuuhuoneeseen (vaikka joskus löytyy kumpaakin;D) vaan arjessa jo pelkästään miehen katse saa mut ihan veteläksi:D Tai se että teemme jotain kivaa mitä toinen haluaa, pieniä yllätyksiä viikottain toisen ilahduttamiseksi jne.
Romanttista on mun mielestä sekin että menen töistä useinmiten valmiiseen kauniistikatettuun pöytään jos mies on ollut kotitoimistolla... Lasi lempiviiniä ja jotain ihanaa ruokaa odottamassa...
MInä puolestani pidän itsestäni huolen ulkoisesti, pukeudun kauniisti ja naisellisesti koska tiedän mieheni nauttivan siitä suunnattomasti. Tai rassaaan vaikka miehen harrasteautoa hänen kaverinaan.... Ei se paljoa tarvitse että toinen on onnellinen:D
Eli nyt olet tyytyväinen tilanteeseen kun ei tarvitse enää odottaa?
Salaa kuitenkin odotat ja toivot että miehesti halut sinua kohtaan yhtäkkiä heräävätkin. Voisin laittaa pääni pantiksi että miehesi hakee romantiikkansa ja erotiikkansa muualta, miksi et hae sinäkin? tai vielä parempi; EROTKAA. Anna lasten pitää hyvä isänsä, mutta hanki sinä itsellesi hyvä aviomies. Nykyisesi kun ei näköjään molempiin hommiin pysty.
miehesi sanoi?