Ehdotin miehelleni, että olemme vain ystäviä ja perheenjäseniä ja lopetamme
romantiikan ja seksin. Odottamisesta tuli vain paha mieli. Romantiikkaa ei ole näkynyt aikoihin ja mies vaihtaa seksinkin usein ex-tempore lenkille lähtöön tai jutustelee vaikka tuttujen kanssa, kun minä odotan sängyn laidalla. olen kuin mieheni mieskaveri (vaikka hän seksiä joskus haluaakin). Hän kohtelee minua ihan kuin miehiä vaikka olen hyvin naisellinen nainen. Tarvitsen viettelyä ja romantiikkaa.
Ei tämäkään kivaa ole. Nyt minä olen "hyvä jätkä". Kuinkahan tämä olisi pitänyt hoitaa?
Kommentit (47)
Nimittäin hyvin harvoin miehiä jaksaa innostaa, jos pitää jotain ihme viettely/romantiikka -juttuja pelleillä illat pitkät ennenkuin saa seksiä.
Avioliitto on lapsia ja perhettä varten. Missä vaiheessa ihmiset alkoivat elää ikuista nuoruutta? Ei ihme että ollaan niin hukassa nykyään kaikin tavoin ja erotaan heti jos "mulla ei oo kivaa".
että appivanhemillani (74 ja 79 v), on seksiä mutta meillä ei ole.
niin paljon nämä ainaiset jutut intohimon puuttumisesta.
Näen niin kuinka tämä nainen kirjoittaa täällä seuraavaksi kuinka hänellä on salarakas ja elämä on niin ihkuu ja tätä parisuhteen pitää olla!!
Oksetus.
Kun tutustuin mieheeni, valloitti hän minut sillä, miten hän kohteli minua. Monta vuotta jaksoi hän kehua minua ja ulkonäköäni, seksikyyttäni jne. Ja hän saikin "kiitokseksi" halukkaan ja kiihottuneen naisen. Vuodet vierivät, tulivat työkiireet, lapset, talon rakentamiset...kehuminen unohtui ja seksistä tuli rutiinia pelkästään jo väsymyksenkin vuoksi. Nyt ovat lapset jo isoja koululaisia. Olemme aika pitkälti vain isä ja äiti ja kumppanit. Seksiä on mutta minä en saa kaipaamaani huomiota, joka on se, joka saa minut tuntemaan halutuksi. Juuri se saa minut haluamaan myös seksiä. Olin tuossa jokin aikaa sitten viettämässä poikkeuksellista iltaa ystäväni kanssa. Päädyimme tanssimaan pitkästä aikaa ja sain tuon illan aikana erityisen paljon huomiota miehiltä. Minua kehuttiin ja huokailtiin, kuinka onnekas mieheni on, kun hänellä on tällainen kuuma pakkaus. Tuntui niiiiiin hyvältä kuulla tuollaista vaikka tiedänkin, että kommenteilla oli tarkoitus saada minut petikaveriksi. Mutta tajusinpa taas, että tuollaisella "palvonnalla" saa minut aika nopeastikin halukkaaksi. Käytin tilannetta hyväksi ja seuraavat pari viikkoa elin näissä muistoissa ja purin halukkuuttani mieheeni. Seksi oli aivan eri tasolla kuin normaalisti. Tulin tästä hieman surulliseksi, sillä en tule varmastikaan saamaan mieheltäni enää samanlaista huomiota kuin alkuaikoina :( Puhuimme tästä mieheni kanssa ja ymmärsi kyllä minua, että kaipaan olla haluttu. Kyllä hän tietoisella tasolla tajuaa, että naiset kaipaavat sitä suunnattomasti. Sehän on jo koodattu meihin ollessamme eläimiä: koiraat kosiskelevat ja kilpailevat naaraan huomiosta saadakseen naaraan antautumaan juuri heille. Mihin tämä olisi kadonnut? On vaan niin suunnaton haaste toteuttaa sellaista arjessa, kiireen keskellä :( Ja minulle ei riitä ne muutaman kerrat vuodessa, jolloin olemme viettämässä parisuhdeiltaa tai pienellä reissulla. Olen kai minäkin syntynyt prinsessaksi, joka haluaa olla ainutlaatuinen ja täydellinen prinssinsä silmissä...
Mun mieheni on kasvatettu arvostamaan naisia ja se kyllä näkyy ihan kaikessa. Kehuminen on luontevaa ja jokapäiväistä - esim iltaisin usein sanoo miten hyvän näköinen olin taas ollut töihin lähtiessäni, harmi vaan että hän pääsee nauttimaan siitä näystä muutaman minuutin ennenkuin katoan töihin.
Tai jos olemme olleet ulkona esim syömässä mies saattaa kotimatkalla sanoa miten vaikea oli keskittyä syömiseen kun oli niin hottis vaimo mukana:) Voitte vain arvata mihin ilta päättyy...
Ja tämä siis 4 lapsesta, 2 talonrakennuksesta ja haastavista töistä huolimatta jokapäiväistä:D
Minä olen kuningatar mieheni silmissä mutta yritän olla väärinkäyttämättä tätä valtaani. Eihän mikään toimi yksipuolisena, kyllä miestäkin hivelee kun ihailen hänen piukeita pakaroitaan tai pitkiä kauniita sääriään... muista ruumiinosista puhumattakaan... Tai kädentaitoja joita hänellä on runsain mitoin, aikaa ja halua auttaa minua vaikka puutarhatöissä tarvittaessa.
Mieheni antaisi minulle vaikka kuun taivaalta jos haluaisin tai jos meillä olisi varaa siihen - minä toppuuttelen koska tiedän miten tiukoille hänen hellyydenosoituksensa joskus meidät vie... matkoista kun en voi kieltäytyä:D
Viestissä 11 muuten kerroin, mitä mies vastasi. Toivon kyllä koko ajan, että mies miettisi asiaa ja ottaisi sen itse esille vielä. Hän vain tuppaa olemaan sellainen, että jos olen joskus jotain sanonut, niin se on sitten niin. Vuorovaikutusongelmaa siinäkin...
-ap
Kun tutustuin mieheeni, valloitti hän minut sillä, miten hän kohteli minua. Monta vuotta jaksoi hän kehua minua ja ulkonäköäni, seksikyyttäni jne. Ja hän saikin "kiitokseksi" halukkaan ja kiihottuneen naisen. Vuodet vierivät, tulivat työkiireet, lapset, talon rakentamiset...kehuminen unohtui ja seksistä tuli rutiinia pelkästään jo väsymyksenkin vuoksi.
Nyt ovat lapset jo isoja koululaisia. Olemme aika pitkälti vain isä ja äiti ja kumppanit. Seksiä on mutta minä en saa kaipaamaani huomiota, joka on se, joka saa minut tuntemaan halutuksi. Juuri se saa minut haluamaan myös seksiä.
Olin tuossa jokin aikaa sitten viettämässä poikkeuksellista iltaa ystäväni kanssa. Päädyimme tanssimaan pitkästä aikaa ja sain tuon illan aikana erityisen paljon huomiota miehiltä. Minua kehuttiin ja huokailtiin, kuinka onnekas mieheni on, kun hänellä on tällainen kuuma pakkaus. Tuntui niiiiiin hyvältä kuulla tuollaista vaikka tiedänkin, että kommenteilla oli tarkoitus saada minut petikaveriksi. Mutta tajusinpa taas, että tuollaisella "palvonnalla" saa minut aika nopeastikin halukkaaksi. Käytin tilannetta hyväksi ja seuraavat pari viikkoa elin näissä muistoissa ja purin halukkuuttani mieheeni. Seksi oli aivan eri tasolla kuin normaalisti. Tulin tästä hieman surulliseksi, sillä en tule varmastikaan saamaan mieheltäni enää samanlaista huomiota kuin alkuaikoina :(
Puhuimme tästä mieheni kanssa ja ymmärsi kyllä minua, että kaipaan olla haluttu. Kyllä hän tietoisella tasolla tajuaa, että naiset kaipaavat sitä suunnattomasti. Sehän on jo koodattu meihin ollessamme eläimiä: koiraat kosiskelevat ja kilpailevat naaraan huomiosta saadakseen naaraan antautumaan juuri heille. Mihin tämä olisi kadonnut?
On vaan niin suunnaton haaste toteuttaa sellaista arjessa, kiireen keskellä :( Ja minulle ei riitä ne muutaman kerrat vuodessa, jolloin olemme viettämässä parisuhdeiltaa tai pienellä reissulla. Olen kai minäkin syntynyt prinsessaksi, joka haluaa olla ainutlaatuinen ja täydellinen prinssinsä silmissä...