Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kasvissyöjät

Vierailija
28.08.2012 |

Onko teidän häissä (tai häissä joissa olette olleet) otettu menussa huomioon kasvissyöjät? Suunnittelen häämenua eikä yhtään kiinnostaisi mikään kasvisvaihtoehto, ja perkeleen kalliiksikin tulee... Riittääkö joku gratiini?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ituhipiltä paloi päreet. Minulla täällä maalla on ase ja tarpeen tullen (kova nälkä) metsästän sillä mitä haluan. Aiotko tulla estämään ??

Vierailija
62/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse metsästäminen on OK, tietääpähän mitä syö! Vituttaa 99% lihansyöjät, jotka itkee karvaasti ja soittaa lehtiin kun lihapullista löytyy joku vitun hevosen karva tai kananfileistä höyhen. Joo kun se vittu muistuttaa että se on ollut eläin.

Haukutaan kasvissyöjät ituhipeksi sun muiksi, itse kuitenkin on yks vitun ääliöpelle!

Ei ole niin tärkeetä ihmistä olemasta, että se olisi oikeutettu pihviinsä!! Ellei itse sitten tusauta sitä karvapalloa ja tee lihoiksi!En ole mikään erityisen eläin ystävä, mutta kiinnostaa mitä jätetään tästä maapallosta jäljelle kaiken tämän itsekkyyden jälkeen!! PELKKÄÄ PASKAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ituhipiltä paloi päreet. Minulla täällä maalla on ase ja tarpeen tullen (kova nälkä) metsästän sillä mitä haluan. Aiotko tulla estämään ??

jonka myötätunto ei riitä millekään muulle elävälle olennolle kuin omalle läskille itselle.

Vierailija
64/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tarkista, onko tarjottava viini kirkastettu gelatiinilla. KUKAAN kasvissyöjä ei voi juoda sellaista viiniä, sillä gelatiini on eläinperäistä.

Jos hääparilta sellaista kysyy, ollaan ihan öönä. Muka kasvisruokaa tehdään, mutta juotavaa ei ole tarjolla useinkaan. Vaan pelkästään gelatiinilla kirkastettua olutta ja viiniä.

Vierailija
65/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea vaan ei voi ottaa huomioon. Otin huomioon vain: keliakian, laktoosi-intoleranssin ja diabeteksen.

Vierailija
66/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse metsästäminen on OK, tietääpähän mitä syö! Vituttaa 99% lihansyöjät, jotka itkee karvaasti ja soittaa lehtiin kun lihapullista löytyy joku vitun hevosen karva tai kananfileistä höyhen. Joo kun se vittu muistuttaa että se on ollut eläin.

Haukutaan kasvissyöjät ituhipeksi sun muiksi, itse kuitenkin on yks vitun ääliöpelle!

Ei ole niin tärkeetä ihmistä olemasta, että se olisi oikeutettu pihviinsä!! Ellei itse sitten tusauta sitä karvapalloa ja tee lihoiksi!En ole mikään erityisen eläin ystävä, mutta kiinnostaa mitä jätetään tästä maapallosta jäljelle kaiken tämän itsekkyyden jälkeen!! PELKKÄÄ PASKAA!

Niinpä... Silmät kiinni on kiva elää, eikö?

Vierailija
67/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tarkista, onko tarjottava viini kirkastettu gelatiinilla. KUKAAN kasvissyöjä ei voi juoda sellaista viiniä, sillä gelatiini on eläinperäistä.

Ei maailma pyöri sinun ympärilläsi. Joillekin ihmisille ruoka on vain elämisen polttoainetta, ja kaltaisesi moraalisäteilijät saavat vain ihmiset ärsyyntymään.

Vierailija
68/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut sen kalliimmaksi, koska jokainen vieras söi yhden annoksen ruokaa, ei sekä kasvista että lihaa. Toisaalta emme olisi järjestäneet häitä, jos rahanmeno olisi haitannut.

Vierailija
69/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua miten jotkut vääntävät häänsäkin hampaat irvessä...varmaan koko elämä häiden jälkeen samaa paskaa.

Vierailija
70/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat päästä halvalla niin jätä liharuuat tarjoamatta ja tarjoa koko porukalle keitettyä porkkanaa

Vierailija
71/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Jos vertaat vaikkapa soijarouheen ja naudan fileen kilohintoja, huomaat, että olen vissisti väärässä.

Ap ei ilmeisesti aio tarjota salaattia, perunoita tai mitään muuta kuin lihaa häissään? Pistä porsas vartaaseen, niin eiköhän siinä ole jo riittävästi.

Vierailija
72/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tutuistani kukaan ei suostu sitä juomaan. Kun ei ole tottunut eläimiä tappamaan syömisen takia, ei niitä voi käyttää juomisiinkaan.

Moni yrittää päästä halvemmalla ja laittaa kasvisruoat esille, mutta ei gelatiinitonta viiniä. Sanotaan vain, että ei siinä mitään gelatiinia oo. Ja näin saattaa vahingossa joutua juomaan eläinperäistä viiniä. Yök.

Ei maailma pyöri sinun ympärilläsi. Joillekin ihmisille ruoka on vain elämisen polttoainetta, ja kaltaisesi moraalisäteilijät saavat vain ihmiset ärsyyntymään.

Vierailija
73/75 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ruokaa löytynyt aina normipöydästä, tosin syön myös kalaa. Mutta moni salaatti esim. menee hyvin ja niistä saa helposti myös ruokaisampia, jos haluaa.

Vierailija
74/75 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kasvissyöjät?  Kasvisruoasta saa hyvin monipuolisia korvikkeita kaikille tutuille ruoille, jotka yleensä sisältävät lihaa ja väite "kasviruoka on kalliimpaa" on täyttä roskaa. Jos haluaa leikkiä kaikenmaailman tofujen ja soijien kanssa niin ehkäpä sitten, mutta itse niitä harvemmin käytän. Kala on hyvä vastike lihalle ja kananmunista ja pavuista saa myös hyvää ruokaa. Kaikki tietää pyttipannun. Ottaa paistinpannut ja tunkee siihen perunaa,sipulia ja jauhelihaa. Jauhelihan voi korvata esimerkiksi kananmunalla ja on todellakin yhtä hyvän makuista. Lasagne? Netistä löytyy aivan ihana ohje pinaattilasagnesta ja on yksi perheen suosikista. 

www.valio.fi/reseptit/pinaattilasagne/

Ärsyttäviä on mielummin sellaiset ihmiset, ketkä ajattelee, että toisten ruokavaliot ovat huonompia!

Vierailija
75/75 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kasvissyöjät?  Kasvisruoasta saa hyvin monipuolisia korvikkeita kaikille tutuille ruoille, jotka yleensä sisältävät lihaa ja väite "kasviruoka on kalliimpaa" on täyttä roskaa. Jos haluaa leikkiä kaikenmaailman tofujen ja soijien kanssa niin ehkäpä sitten, mutta itse niitä harvemmin käytän. Kala on hyvä vastike lihalle ja kananmunista ja pavuista saa myös hyvää ruokaa. Kaikki tietää pyttipannun. Ottaa paistinpannut ja tunkee siihen perunaa,sipulia ja jauhelihaa. Jauhelihan voi korvata esimerkiksi kananmunalla ja on todellakin yhtä hyvän makuista. Lasagne? Netistä löytyy aivan ihana ohje pinaattilasagnesta ja on yksi perheen suosikista. 

www.valio.fi/reseptit/pinaattilasagne/

Ärsyttäviä on mielummin sellaiset ihmiset, ketkä ajattelee, että toisten ruokavaliot ovat huonompia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi