Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotilehdessä luki että valkoisiin vaatteisiin pukeutuvat naiset on seinäruusuja.

Vierailija
28.08.2012 |

Valkoinen on siis out muodista.Hävitin suurimman osan valkoisista vaatteista.Mites muut?En halua olla seinäruusu.Tulee mieleen sairaanhoitaja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, lähden tästä hävittämään valkoisia vaatteitani.

Vierailija
2/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lukevat muotilehtiä?

Mä en tunne yhtäkään, vaikka satoja miehia tunnenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mä saan aina eniten huomiota valkoisissa vaatteissa. Joskus jopa joku mummeli pysähtyi kehumaan kadulla. Muut värit ei aiheuta mitään reaktioita.

Vierailija
4/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan pukeutua valkoiseen

Vierailija
5/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä huomasi selvästi, ettei valkoisia vaatteita enää näkynyt paljon katukuvassa. Mulle vain ei vielä oikein selvinnyt, että mitä väriä on tullut tilalle. Pahoin pelkään, että menee taas tummempaan suuntaan. Vai oliko nyt kesällä nuden väriä ja persikkaa jonkin verran. Ne nyt ei ole kovin tummia sentään.

Vierailija
6/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän niitä värejä jotka minulle sopii ja saavat ihoni ja silmäni näyttämään hyvältä, enkä jotain mitä muotilehdet sanovat trendikkäiksi. Valkoinen sattuu sopimaan minulle aivan täydellisesti (kuten myös vaikka musta, tulipunainen ja sähkönsininekin) joten kyllä käytän sitä sanovatpa mitä vaan. Ja toisaalta päälleni en laita esim. ruskeaa, beigeä, epämääräisen vihreää vaikka kuinka olisivat muotia, koska näytän kummalliselta ja sairaalloiselta niissä väreissä.

Vierailija
7/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaista suomalaiselle

Minä olen kesä eikä minullekaan käy suurin osa tulevista muotiväreistä joten jäävät kauppaan

Minä käytän niitä värejä jotka minulle sopii ja saavat ihoni ja silmäni näyttämään hyvältä, enkä jotain mitä muotilehdet sanovat trendikkäiksi. Valkoinen sattuu sopimaan minulle aivan täydellisesti (kuten myös vaikka musta, tulipunainen ja sähkönsininekin) joten kyllä käytän sitä sanovatpa mitä vaan. Ja toisaalta päälleni en laita esim. ruskeaa, beigeä, epämääräisen vihreää vaikka kuinka olisivat muotia, koska näytän kummalliselta ja sairaalloiselta niissä väreissä.

Vierailija
8/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin miesystäväni kommentoi usein jos näkee valkoiset housut vaikka naisella.

Vierailija
9/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau olet siis talvi harvinaista suomalaiselle

Minä olen kesä eikä minullekaan käy suurin osa tulevista muotiväreistä joten jäävät kauppaan

mutta joo, Tumma talvi olen värianalyysityypiltäni. Hieman hankalat värit tässä maassa jossa usein on muodissa murretut, pehmeät maanvärit jotka saavat minut näyttämään sairaalloisen kellertäväihoiselta ja väriäpäästäneeltä. Onneksi mustaa ja valkoista sentään saa aina :)

Vierailija
10/10 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hävitin mustat vaatteet jo vuosia sitten. Suomessahan on niin pimeää, ettei mustiin pukeutunut nainen erotu seinästä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi