SSRI-lääkkeiden aloituksesta
Otin ensimmäisen Setralinin n. 5 tuntia sitten, ja vielä en aikakaan huomaa mitään kamalia sivuoireita (ehkä vähän väsyttää). Voinko jo huokaista helpoituksesta peloiteltujen aloitusoireiden suhteen, vai voiko oireet tulla vasta myöhemmin?
Kokemuksia?
Kommentit (27)
Pientä ne oireet yleensä siihen sairauteen verrattuna on. :)
Tervetuloa kroonisesti masentuneiden läskien seuraan. Tervetuloa loputon harmaus ja työkyvyttömyyseläke. Hyvästi tulevaisuuden haaveet ja elämänilo loppuelämäksi. Oi miksi uskoin aikoinani lääkäriä ja tein saman typeryyden. Nyt on kokeiltu montaa eri lääkettä ja painoa on tullut 4 vuodessa lisää 40 kiloa. En enää tunne juuri mitään. Miksi en yrittänyt hoitaa asioita terapialla. Nyt en pääse enää lääkkeistä eroon ja en jaksa aloittaa terapiaa. Itkettäisi, jos pystyisin.
On kyllä tooooosi outoa miten ihmiset on aivopesty pilleriuskovaisiksi. Mikäli pillereillä päänsä sekoittaa, kestäkööt aloitus, käyttö ja lopetushaitat kuten narkkarit konsanaan.
Itse olen aloittanut neljä kertaa ssri käytön. Pari viikkoa menee oireillessa mutta helpottaa kun tietää että kuuluu asiaan. Älä ole huolissasi. Sinulla on suuri mahdollisuus päästä meidän onnellisten joukkoon, jotka palaavat täysipainoisen elämään pillereiden avulla.
Tällainen olen oikeasti. Lääkkeetön versio minusta oli vain varjo todellisesta minästäni.
Paras päätös ikinä aloittaa citslopram ha myöhemmin voxra! Selvisin symmytyksen jälkeisestä masennuksesta ja nautin taas elämästä😊 En ole lihonnut, päin vastoin, haluan taas huolehtia itsestäni ja liikkua!
Voi viedä pitempäänkin :)