Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ison lapsen (n.25kg) kuljetukseen kärryt???

Vierailija
28.08.2012 |

Hei nyt tarttis apuja! Millasilla menopeleillä autottomat kulkee pitkiä matkoja isojen muksujen kanssa? Tiedän ettei meillä jakseta kävellä koko matkaa n.6km suunta ja takasin...Bussit täällä kulkee niin huonosti,että asenne olisi selvittää reissut jalkavoimin.

Sellaisia pyörään laitettavia kärryjä työntöaisalla olen katsellut.(Talvella olisi työnnettävä) Nyt olisi kiva kuulla mitkä merkit oikeasti toimii. Talvellakin. Vai olisiko jotain muuta järkevää ratkaisua?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 4v. painaa noin paljon?

Oma 4v. poika painaa 16kg ja 110cm pitkä.

Hän kävelee n.4km/suunta ihan hyvin,

muulloin meillä on käytössä pyörän peräkärry.

Vierailija
62/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma 4v painaa 10kg vähemmän

Meillä 3v painoi kuukausi sitten neuvolassa 18kg ja oli 102cm pitkä... Ihan normaalikokoinen mun mielestä on, saman kokoisia meidän muutkin lapset olleet tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias painaa tuon verran=DMutta kyllä maidän 5-vuotias hätätilassa mahtuu pikkuveljensä brion ponyihin=)

Vierailija
64/70 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin ekaluokkalainen painaa 35kg eikä ole paksu vaan pitkä. Ihme mollaamista aina jos ihminen kysyy neuvoa tai mielipidettä. 6 kilsan matka on pienelle lapselle aika pitkä ja tosiaankaan joka päivä ei ole aikaa mennä hitaasti eteenpäin :D

Vierailija
65/70 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa itse kysymykseen, haluaisin kommentoida tuota painoasiaa. Todella pitkän lapsen äitinä kyrsii ihan suunnattomasti, kun lapsia haukutaan ylipainoiseksi iän ja painon perusteella. OIKEASTI PAINOA KUULUU VERRATA PITUUTEEN, ei ikään!

Ei kai aikuisten painoakaan ikään suhteuteta. Niinku, et oonks sopivan painoinen, ku oon 22 vuotta ja painan 58 kiloa?!?

Nimimerkillä: lapseni painoi 25 kiloa ennen kuin täytti viisi. Oli kyllä silloin jo 127 senttiä pitkä...

Vierailija
66/70 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAVARAFILLARI!

Vierailija
67/70 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 10-vuotiaana jotai. 28kg

Vierailija
68/70 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oo. Kuinkahan moni mamma tosiaan tallustaa tuota 12 kilometriä päivittäin tai edes viikoityötain ja vielä talvellakin? Yai kuinka moni jaksaisi kävelläää 4-vuotiaan tahtiin kauppakassit kädessä tuon 6 kilometriä? Tai kuinkahan moni teistä aikuisista itse edes pyöräilee talvella sohjossa saati laittaa 4-vuotiaan pyöräilemään. Hohhoi tätä tekopyhyyden määrää.

Vierailija
69/70 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis ois tavarapyörä eli laatikkopyörä eli kuormapyörä eli kuljetuspyörä? rakkaalla lapsella... eli ne joissa on iso laatikko johon mahtuu lapsia ja tavaraa? Rynni www.tavarafillari.fi -sivustolle, on paljon asiaa niistä ja aika hauskoja kuvia... monta viestiketjua, kuvaa, blogia... jotakin ihan hyvää vertailua noista pyöristä myös http://www.muksumukaan.fi tms, tosin osin kaupallista..

Älä mene www.tavarapyora-asiantuntija.fi sivulle, jos et halua saattaa itteäs kiusaukseen.. siellä on ISOT valikoimat herkullisia pyöriä, hinta tosin ei ihan mukavinta katottavaa... innostua voi ainakin..

Vierailija
70/70 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mietinnässä:

Tällainen Babboe sähköpyörä,

Kolmepyöräinen Babboe Go on saatavilla myös sähköavusteisena mallina. Mitat 215cm x 89cm, GWA Takanrengas moottori 36V 250W 45Nm torque, 8 avustustasoa, 375Wh akku, Shimano 7 ketjuvaihde, hydrauliset levyjarrut takana ja rullujarrut edessä, sis. runkolukko, sis. valot. Koottuna, sis. kotiinkuljetus.

€ 3.795,00

Mutta mietin säilytystä, pyörävarastoon,, saisin varmaan naapureiden vihat niskaani pyörän koon puolesta.

Yks vaihtoehto olisi autokatos, mutta miten estää varkauden ?

tuohon on saatavilla seurantalaite.

Akun hinta oli jotain 600€

Summa summa tuolla rahalla saisi nelirattaisen kotteronkin 🥴 kannattaako??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän