Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi monilla on uusi/uudehko auto?

Vierailija
28.08.2012 |

Meidän taloudessa on 2 autoa. Molemmat ihan hyvämerkkisiä ja turvallisia. Mulla uudempi ja isompi kuin miehellä. Mietin, että miten ihmisillä on varaa ostaa kaksi uudehkoa autoa. Jos mulla jäis rahaa säästöön, niin en mä edes siihen yhteen autoon välttämättä haluaisi laittaa edes sitä 30 000 euroa kiinni. Ja jos ottaa autolainan, niin eikö autosta tule silloin vielä kalliimpi?

Onko se nyt sitten niin, että me ei vaan osata säästää ja pidetään uusia autoja liian kalliina ja muilla on rahaa kuluttaa autoihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat VANHOJA, jos se ei tekstistä tule ilmi. ;-)

Ap

Vierailija
2/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi ihan autoluotolla ostettu, käsirahaksi kävi vanha autoni jonka annoin vaihdossa. Mutta 4 vuotta kokonaisuudessaan tuota makselen kolmisensataa kuussa pois. Mulle auto on tärkeä sekä kulkuvälineenä että imagosyistä, en haluaisi ilmestyä duuniin tai asiakkaille millään ihan halvalla vanhalla kotterolla. Pystyn kyllä hyvin tuloistani maksamaan autolainat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon hintaluokan autoja ei ollut kuin hyvätuloisilla keski-ikäisillä vuosituhannen vaihteessa. nyt kaikilla jo nuorena.

Vierailija
4/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5v. vanha auto. Edellinen sanoi itsensä irti vasta 13 vuotta palveltuaan. Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa vaihtaa autoa usein.

Me on tähän asti ajettu omistamamme autot "loppuun". Ne ovat olleet aina käytettyja, kun on ostettu.

Toisaalta meillä ei kummallakaan ole erityistä mielenkiintoa autoja kohtaan. Se on vain välttämättömyys, kun työmatkaa on 90 km/ päivä.

Rahat mitkä laitetaan autoon, menee hukkaan.

Ollaan 2 keski-ikäistä ja 3 lasta

Vierailija
5/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pärjätään yhdellä autolla, mutta se on aina hyvää merkkiä ja alle 4-vuotias. Kun alle 100 000 km ajetun nelivuotiaan antaa vaihdossa, siitä saa vielä hyvät rahat.

Kannattaa muistaa, että uudet autot ovat sekä turvallisempia että ekologisempia kuin vanhat. Ja mukavampia.

Vierailija
6/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joillain on varaa? No mitenköhän, tienaavat enemmän, ovat perineet, säästäneet tai sijoittaneet. Toiset nyt vaan on varakkaampia, onko se niin vaikea käsittää?

Vierailija
7/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on miehen oman firman nimissä.

Vaihdetaan autot aina niin, että ei ole 3 vuotta vanhempaa autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan