Miksi oc julian lasta koskevat keskustelut poistetaan?!
Ihme sensuuria! Suositun bloggarin Oc Julia lapsesta on ollut täällä useampi keskustelu, jotka ovat kaikki poistettu? Miksi? Keskusteluissa ei ole ollut mitään liian arkaluontoista, ei mitään herjaavaa, ei valheita, ei liian yksityiskohtaista tietoa lapsesta. Keskustelijat ovat ainoastaa ihmetelleet miksi bloggari salaa lapsensa. Alkaa menemään hermot tälläiseen sananvapauden kieltämiseen! Jos tuo elämänsä julkiseksi niin saa kai nyt lasten olemassa olosta keskustella asiallisesti.
Kommentit (32)
Oletteko lukeneet blogia? Siellä taitaa jossain lukea siitä että hän haluaa pitää bloginsa pinnallisena, ja jättää siitä henkilökohtaiset asiat pois. Itsekin äitinä ymmärrän täysin hyvin että haluaa pitää lapsensa kokonaan poissa julkisuudesta, ja sehän on vaan lapsen henkilöllisyyden suojelemista, mitä monet julkkiksetkin tekevät. Ja kyllä näin kahden lapsen äitinä ainakin itse haaveilen saman tyyppisestä huolettomasta meiningistä. Että hatunnosto sille likalle ainakin upean elämän ylläpitämisestä lapsen kanssa.
Mulle tuli ihan järkytyksenä, että hänellä on lapsi! Olen seurannut blogia OceanChild ajoista ja nyt tunnen olevani petetty :D
Millaset ihmiset jaksaa seurata tota blogia?
Tyttöhän on nuori ja blogissa ei ole mitään mielenkiintoista...ja lapsi on vaikka ei äitinsä kanssa asu...
Mulle tuli ihan järkytyksenä, että hänellä on lapsi! Olen seurannut blogia OceanChild ajoista ja nyt tunnen olevani petetty :D
Ihan sama kuin kirjoittaisi vuosia blogia sinkkunaisena vaikka koko ajan olisikin asunut poikaystävänsä kanssa.
Pitäisiköhän alkaa pitämään blogia lapsettoman sinkun arjesta? Mitä väliä vaikka mulla onkin tuo mies ja muutama mukula, eihän niistä pakko ole mainita. Joku tuttu jos alkaa kyseleen, niin en vain julkaise niitä kommentteja. :D
perustein nämä keskustelut poistetaan. Onko keskustelu tämän Julian mielestä kenties loukkaava vai mitä ihmettä? :D Eihän se voi riittää miksikään perusteeksi, että "en halua että mun asioista puhutaan". Ei siinä ole mitään kiellettyä.
Aika hauska pointti!
Ja joku aiemmin sanoi, että on hyvä, ettei tuo lastan julkisuuteen. Kyse ei siitä, että lapsen kuvat pitäisi laittaa jakoon vaan siitä, että Julia selvästi salaa (ja ehkä häpeää omaa äitiyttään?), kun lasta koskevat kommentit poistetaan. Ei lapsesta ole pakko kirjoittaa, mutta miksi ihmeessä salata.
Mutta minullakin mennyt tämän takia vähän maku blogista, olis rehellisesti oma itsensä.
eikö ole aika surullista, että häpeää lastaan ja sitä, että on äiti. Lapsi ei sovi varmaan imagoon?
eipä aito naikkonen, julkispoikaystävää ja bb-julkkisystäviä kyllä hehkutetaan..
No ei ehkä tekoripsiä ja hiuksis mut tekotissit :)
Tykkään julian blogista älyttömästi, hyvä ja sanavalmis kirjoittaja, luonnollinen (ei tekiripsiä, tekotukkaa.. mitä näyttää lähes kaikilla muilla bloggaajilla olevan), aivan MAHTAVA kokki! En ymmärrä millä perusteella julia on muka pintaliitäjä? Onko heti pintaliitäjä jos poikaystävä on "julkkis", kaveri ollut BB:ssä, käy välillä ulkona???! eikö me kaikki käydä..
Itse en tiennyt että julialla on lapsi, ennenkuin nyt huomasin tämän keskustelun. Mielestäni on fiksua pitää lapsi poissa blogista. Minusta on kamalaa kun jotkut oikein esittelee omia lapsiaan julkisesti. Sitä en tiedä miksi hän ei lapsesta puhu, mutta eiköhän se oli ihan julian oma päätös ja se ei kuulu kenellekään muulle. Ja varmaan ei myöskään sen takia kerro kun tuollaiset omaan elämään kyllästyneet kuin nämä "miks oc julia ei kerro lapsestaan"- ihmiset olisivat täälllä heti puhumassa ja haukkumassa kaikkea mahdollista. Jos itse olisin bloggari ja minulla olisi lapsi, en toisi asiaa blogiin ja en myöskään vastaisi mihinkään sitä koskeviin kysymyksiin. Julia on mahtava!
Esim. Mrs V. ja Xenia. En vain jaksa ymmärtää, miksi heistä ei saa keskustella millään lailla (monet poistetuista ketjuista ovat olleet aivan asiallisia). Ovatko naiset sitten niin hanakoita valittamaan, että tulevat linjoja pitkin silmille, jos heidän "yksityisyyttään" loukataan.
Minä en ainakaan ehtinyt nähdä mitään deletoimisen arvoista siinä Xenian LV-kalenteria koskevassa keskustelussa, mutta silti se poistettiin.
Ja tekohymy.